logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۵
[ شناسه خبر : ۲۱۴۵۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان:

آتش سوزی یک واحد صنعتی در زنجان مهار شد

آتش-سوزی-یک-واحد-صنعتی-در-زنجان-مهار-شد
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان با اشاره به وقوع آتش سوزی در یکی از واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی اشراق گفت: با تلاش و اقدامات به موقع آتش‌نشان آتش سوزی این واحد صنعتی مهار شد.

مجید امیرفضلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وقوع آتش سوزی در یکی از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی اشراق زنجان اظهار کرد: بعد از دریافت گزارش بلافاصله نیروهای آتش‌نشانی به محل آتش سوزی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه نیروهای آتش نشانی در کمترین زمان ممکن به محل آتش سوزی اعزام شدند و با این اقدام جلوی پیشروی آتش گرفته شد تصریح کرد: این حادثه در انبار واحد تولیدی جوراب مهیار اتفاق افتاده بود که با کمک آتش نشانان با موفقیت مهار شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان با بیان اینکه در این حادثه بخشی از انبار دچار خسارت شد اما خوشبختانه جلوی پیشروی آتش به موقع گرفته شد عنوان کرد: از ۴ ایستگاه آتش نشانی با ۲۱ نفر نیروی آتش‌نشانی به محل آتش سوزی اعزام شده بود.

وی با اشاره به اینکه ۶ خودروی آتش نشانی به محل اعزام شده بود خاطر نشان کرد: نیروهای آتش نشانی نزدیک به ۳ ساعت در اطفای حریق فعالیت داشتند که خوشبختانه عملیات با موفقیت به اتمام رسید.

امیرفضلی با اشاره به اینکه خوشبختانه این حادثه هیچ آسیب جانی نداشت و علت آتش سوزی نیز در دست بررسی است تاکید کرد: براساس قانون باید شهرکهای صنعتی ایستگاه‌ آتش‌نشانی داشته باشند که متاسفانه هیچ کدام از شهرکهای صنعتی زنجان ایستگاه آتش نشانی ندارند.

وی با بیان اينکه برابر قانون اطفای حریق در شهرکهای صنعتی از حیطه وظایف آتش نشانی شهرداری نیست گفت: براساس وظایف اجتماعی نسبت به اطفای حریق در این شهرکها اقدام می‌کنیم و به دلیل اینکه شهرک صنعتی از محدوده شهر زنجان فاصله دارد باید برای کاهش خسارت‌های بالا در مواقع آتش سوزی نسبت به احداث ایستگاه آتش نشانی در شهرک‌های صنعتی زنجان اقدام شود./ ع 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر