logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۴
[ شناسه خبر : ۲۱۴۵۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان:

پیش‌بینی 1065 شعبه اخذ رای در استان زنجان/ برگزاری تجمعات انتخاباتی از سوی نامزدهای شوراهای شهر ممنوع است

پیش‌بینی-1065-شعبه-اخذ-رای-در-استان-زنجان-برگزاری-تجمعات-انتخاباتی-از-سوی-نامزدهای-شوراهای-شهر-ممنوع-است
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان از پیش‌بینی یک هزار و 65 شعبه اخذ رای در استان زنجان خبرداد و گفت: این میزان نسبت به انتخابات گذشته که 926 شعبه 15 درصد افزایش یافته است.

سعید صفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: با توجه به ادامه شیوع بیماری کرونا، برای برگزاری انتخابات 28 خرداد سعی شده است تا تعداد شعب اخذ رای در مکان‌های پر تراکم رای‌گیری که در سال 96 رصد شده است، افزایش یابد.

وی از پیش‌بینی یک هزار و 65 شعبه اخذ رای در استان زنجان خبرداد و گفت: این میزان نسبت به انتخابات گذشته که 926 شعبه 15 درصد افزایش یافته است.

این مسئول خاطرنشان کرد: احتمال افزایش تعداد شعب اخذ رای در استان زنجان وجود دارد و تعداد تا دو هفته آینده نهایی می‌شود و شعبات سیار نیز احتمال تغییر دارد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان با بیان اینکه صفر تا 100 برگزاری انتخابات در استان زنجان برای عوامل اجرایی، نظارت، محافظان شعبه، نمایندگان نامزدها و رای دهندهان با حضور معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان و فرمانداران سناریو نویسی شده است، ادامه داد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای قبل، حین و تا پایان شمارش آرا انجام شده است.

صفری با اشاره به افزایش اقلام مورد نیاز انتخابات، حذف استامپ و خط کشی نقاط پر رفت و آمد برای رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، یادآور شد: همه موارد به فرمانداران و بخشداران ابلاغ شده است.

وی خاطرنشان کرد: در انتخابات شورا نامزدها باید از تبلیغات فیزیکی خودداری کرده و تبلیغات خود را در فضای مجازی انجام دهند اما برای انتخابات ریاست جمهوری اماکنی در همه نقاط شهری پیش‌بینی شده است و در صورت درخواست سخنرانی کاندیداها در مکان‌های باز با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر