logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۵
[ شناسه خبر : ۲۱۴۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان:

قطعی برق اختلالی در فعالیت جایگاه‌های سوخت مایع ایجاد نمی‌کند

قطعی-برق-اختلالی-در-فعالیت-جایگاه‌های-سوخت-مایع-ایجاد-نمی‌کند
مدیر پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان با اشاره به مجهز بودن همه جایگاه‌های سوخت مایع استان به دیزل ژنراتور گفت: قطعی برق هیچ اختلالی در فعالیت جایگاه‌های سوخت مایع ایجاد نمی‌کند.

حمید حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به قطعی برق در ایجاد اختلالات جایگاه‌های سوخت استان زنجان اظهار کرد: قطعی برق در استان زنجان باعث نگرانی مردم شده بود.

وی با اشاره به اینکه 100 درصد جایگاه‌های توزیع سوخت مایع به دستگاه‌های دیزل ژنراتور و یو‌پی‌اس مجهز هستند تصریح کرد: 61 باب جایگاه عرضه سوخت بنزین و گازوئیل در استان زنجان فعال است.

مدیر پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان با اشاره به اینکه قطعی برق برای جایگاه‌های مایع مشکلی ندارد و رانندگان بدون هیچ نگرانی می‌توانند در ساعات مختلف به جایگاه‌های سوخت مراجعه کنند ادامه داد: در صورت قطعی برق این جایگاه‌ها بعد از 5 تا 15 دقیقه دیگر توسط ژنراتور‌ها نصب شده و برق آنها تامین می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه در سطح استان زنجان حدود 40 باب جایگاه سی‌ان‌جی فعال است عنوان کرد: برق مصرفی جایگاه‌های سی‌ان‌جی با توجه به وجود درایر‌ها، کمپرسور‌ها و الکتروموتورهای متعدد با دیزل ژنراتور قابل تامین نیست و برق مصرفی این جایگاه‌های از برق شهری تامین می‌شود.

حبیبی با اشاره به اینکه برای حل مشکل برق جایگاه‌های سی‌ان‌جی با شرکت توزیع برق تفاهم‌نامه‌ای منعقد شده است افزود: براساس این تفاهم نامه قطعی برق در ساعت پیک مصرف نباید اتفاق بیفتد و قطعی برق انها نیز نباید بیشتر از یک ساعت باشد و همچنین ساعت‌های پیک مصرف برق به شرکت توزیع برق استان اعلام شده است.

وی خاطرنشان کرد: مردم استان زنجان نباید هیچ گونه نگرانی در خصوص سوخت گیری در جایگاه‌های استان داشته باشند چرا که این جایگاه‌ها 24 ساعته آماده ارائه خدمات هستند.

مدیر پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان همچنین در ادامه در خصوص افزایش قیمت سوخت در استان زنجان گفت: براساس اعلام سخنگوی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی امسال هیچ گونه افزایش قیمتی نخواهیم داشت.

وی گفت: عدم افزایش قیمت سوخت به صورت ابلاغ رسمی اعلام شده و امسال هیچ گونه افزایشی قیمتی در هیچ مدلی از سوخت‌ها نخواهیم داشت./ع  

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر