logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰:۲۵
[ شناسه خبر : ۲۱۴۳۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
امام جمعه ماهنشان:

انتخابات باید میدان سبقت برای خدمت باشد

انتخابات-باید-میدان-سبقت-برای-خدمت-باشد
امام جمعه شهرستان ماهنشان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب گفت: انتخابات باید میدان مسابقه خدمت به مردم و سبقت گرفتن در خیرات بوده و از نفرت‌پراکنی و اتهام‌زنی پرهیز شود.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام محمدرضا علی‌اکبری امروز در خطبه‌های نماز جمعه ماهنشان با اشاره به مناسبت‌های پیش رو اظهار داشت: امروز ۷ خرداد، مصادف با روز قانون و آغاز هفته مجلس است.

وی ضمن تبریک روز قانون به نمایندگان مجلس شورای اسلامی ه مجلس ضمن تبریک این روز و هفته ،به تمام نمایندگان مخصوصاً نماینده محترم مردم شریف شهرستان در مجلس شورای اسلامی و با اشاره به بیانات روز گذشته مقام معظم رهبری در دیدار تصویری با نمایندگان مجلس خاطرنشان کرد: بررسی عملکرد یک ساله مجلس، نشان‌دهنده تلاش و همت بلند و کارآمدی مجلس است.
حجت‌الاسلام علی‌اکبری افزود: طبق فرمایشات امام(ره) و رهبر انقلاب ، مجلس شورای اسلامی باید مجاهدت و ایثار عزت و اعتماد به نفس امید و توانایی ایستادگی در برابر مشکلات را داشته باشد.
امام‌جمعه ماهنشان ادامه داد: حضور در بین مردم و با مردم بودن و در کنار مردم بودن، اهمیت ویژه‌ای دارد لذا از نماینده مردم شهرستان‌ماهنشان انتظار می‌رود تا در میان مردم بوده و مشکلات مردم را احصا کرده و در رفع مشکلات کوشا باشند.
خطیب جمعه ماهنشان با انتقاد از قطعی بی‌برنامه برق و مشکلاتی که برای اقشار مختلف از جمله کشاورزان و پرورش‌دهندگان‌ماهی به وجود آورده است، گفت: از همه مسئولین نربوطه درخواست می‌شود تا تدبیر نموده و در جهت رفع مشکل تلاش نمایند.
وی همچنین از نهادهای امنیتی نیز خواست کسانی که به صورت غیرقانونی مبادرت به استخراج رمز ارز ها نموده و برق مصرفی مردم را به نفع شخصی استفاده  می نمایند برخورد نمایند،، و از مردم هم خواست تا در مصرف انرژی آب و برق در نهایت صرفه‌جویی را داشته باشند.
حجت‌الاسلام علی‌اکبری با اشاره به وضعیت کرونایی و شکننده‌بودن وضعیت موجود، اظهار داشت: از شهروندان انتظار می‌رود تا همکاری خود را تا ریشه‌کنی این بیماری ادامه دهند و همچنین کسانی که  نوبت  واکسن آن ها فرا رسیده به دریافت واکسن اقدام نمایند و فریب سخنان کسانی که بدون تخصص و از روی ناآگاهی، سخنانی می‌گویند را نخورند.
امام جمعه ماهنشان در بخش دیگری از بیانات خود  با تبریک پیروزی ملت فلسطین این پیروزی را از الطاف الهی دانسته و همچنین با اشاره به پیام تبریک و تقدیر ولی امر مسلمین از ملت مقتدر و مظلوم فلسطین و گروه‌های مقاومت، خاطرنشان کرد: علت پیروزی مردم ، ول  آمادگی و استعداد جوانان شجاع فلسطین و گروه‌های جهادی  و دوم، قیام یکپارچه فلسطینی‌ها و اتحاد و همدلی آنها بوده است.
وی تصریح کرد:  اولاً دشمن وحشی و گرگ‌صفت، فهمیده که علی‌رغم همه برتری‌های نظامی در برابر وحدت و یکپارچگی مردم ناتوان است و ثانیاً فلسطین قهرمان پس از این آزمون، دست به بازی برد- برد خواهد زد و شکست را برای صهیونیست‌ها به ارمغان خواهد آورد.
حجت‌الاسلام علی‌اکبری  از همه مجامع بین‌المللی خواست تا  دادگاهی برای مجازات جنایاتی که رژیم صهیونیستی انجام داده، تشکیل شود و پیگیری آن را وظیفه دولت‌ها و ملت‌های مسلمان دانست.
خطیب جمعه ماهنشان با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: دشمنان از همه امکانات خود استفاده می‌کنند تا انتخابات را مایه سرشکستگی ملت قرار دهند اما همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند امیدواریم این انتخابات به لطف خدا و با همت ملت، مایه آبرو و عزت کشور شود.
وی با تشکر از همه کسانی که احساس مسئولیت کرده و وارد عرصه انتخابات شدند، اظهار داشت: عدم احراز صلاحیت به معنای بی کفایتی و بی صلاحیتی آنان نیست بلکه به معنای این است که شورای نگهبان با توجه به اطلاعات نتوانسته صلاحیت افراد را تشخیص دهد.
حجت‌الاسلام علی‌اکبری تاکید کرد: عدم احراز صلاحیت افراد نباید باعث هتک حرمت به شورای نگهبان شود.
امام جمعه ماهنشان با اشاره به نقشه شوم دشمنان ابراز کرد: دشمنان به مردم القا می‌کنند که انتخابات مخصوصاً ریاست‌جمهوری هیچ فایده‌ای ندارد و متاسفانه بعضی از افراد در داخل نیز این حرف‌ها را تکرار  می‌کنند .
وی تاکید کرد: مردم باید هوشیار بوده و فریب نقشه دشمنان را نخورند.
امام‌جمعه ماهنشان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب گفت: انتخابات باید میدان مسابقه خدمت به مردم و سبقت گرفتن در خیرات بوده و از نفرت‌پراکنی و اتهام‌زنی پرهیز شود.
وی افزود: باید از نفرت‌پراکنی و اتهام‌زنی پرهیز شده و حرمت و نامزدهای انتخاباتی، حفظ شود.
وی همچنین با اشاره به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بیان داشت: این امر مهم هم  نباید در بین هیاهوی انتخابات ریاست جمهوری فراموش شود.// آ 
 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر