logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۵
[ شناسه خبر : ۲۱۴۳۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

ویژه برنامه ۱۴ و ۱۵ خراد در زنجان برگزار می‌شود

ویژه-برنامه-۱۴-و-۱۵-خراد-در-زنجان-برگزار-می‌شود
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: ۱۴ و ۱۵ خرداد برنامه‌های مختلفی در استان زنجان به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد برگزار می‌شود.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام علی ناصر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)‌ و قیام خونین ۱۵ خراد، اظهارداشت: تلاش دشمنان خارجی هدف قرار دادن شخصیت، هدف، مسلک و راه امام خمینی (ره) بوده تا این شخصیت را تحریف کنند.

وی با بیان اینکه چراغی که امام خمینی(ره) روشن کرد تا ظهور حضرت مهدی(عج) ادامه خواهد یافت، افزود: امام خمینی (ره) از شخصیت‌های تاثیرگذار قرن حاضر محسوب می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: هر سال به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) برنامه پیاده روی و حضور مردم در مرقد مطهر برگزار می‌شد که از دو سال گذشته با انتشار ویروس کرونا این موضوع محقق نمی‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: ۱۵ خرداد نقطه عطف و جرقه انقلاب اسلامی محسوب می‌شود که برخی‌ها قصد تحریف این مناسبت ملی را دارند.

حجت‌الاسلام ناصر با بیان اینکه برنامه‌های این روز نیز به صورت مجازی برگزار می‌شود، تصریح کرد: راه و هدفی که امام خمینی(ره)  نشان داد با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) خواهد شد.

وی گفت: ویژه برنامه چهاردهم خرداد قبل از خطبه‌های نماز جمعه با حضور سخنران کشوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مصلی زنجان با مداحی حاج مهدی رسولی برگزار می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: برنامه‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد  فرصت مناسبی برای تبلیغ حضور حداکثری مردم در انتخابات است که باید از این فرصت به خوبی استفاده شود.

معاون سیاسی- امنیتی استاندار زنجان در ادامه این جلسه برضرورت تبیین اندیشه امام خمینی(ره) در برنامه‌های ۱۴ خرداد تاکید کرد و گفت: امام خمینی(ره) خدا باوری، اخلاق، منش، توسعه و پیشرفت را برای جامعه اسلامی ترسیم کردند.

خدابخش مرادی یادآور شد: امام خمینی (ره) راه و مسیر جدیدی را در دنیا ترسیم کردند و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند:" این انقلاب بی‌نام خمینی(ره) در جهان شناخته شده نیست".

وی تصریح کرد: باید متناسب با این ایام برنامه‌ها برگزار و اعضای شورای اداری علاوه بر تبلیغ محیطی تبیین عالمانه از راه، مسیر و تفکر امام خمینی(ره) داشته و شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در این زمینه اقدام کنند.

این مسئول با اشاره به نقش بی‌بدیل اصحاب رسانه در تولید محتوا برای تبیین شخصیت امام خمینی(ره)، بیان داشت: این مناسبت بزرگ باید به شایستگی برگزار شود.

معاون سیاسی- امنیتی استاندار زنجان یادآورشد: با توجه به قرار گرفتن در آستانه برگزاری انتخابات ۲۸ خراد، همه تهمیدات در حوزه‌های اجرایی، فنآوری و پشتیبانی در این زمینه اندیشیده شده است.

مرادی ادامه داد: با توجه به ادامه شرایط بیماری کرونا، برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری انتخابات در شرایط کرونا پیش‌بینی انجام شده است تا ضمن حفظ سلامت شهروندان این انتخابات با مشارکت حداکثری برگزار شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر