logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۱
[ شناسه خبر : ۲۱۴۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

انصراف قایقران زنجانی از حضور در المپیک توکیو، تصمیم شخصی بوده است

انصراف-قایقران-زنجانی-از-حضور-در-المپیک-توکیو،-تصمیم-شخصی-بوده-است
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به انصراف بهمن نصیری، قایقران زنجانی از حضور در بازی‌های المپیک توکیو گفت: این یک تصمیم شخصی بوده که خود نصیری گرفته است.

غفار امانی در گفت‌وگو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: انصراف بهمن نصیری، قایقران زنجانی از حضور در مسابقات المپیک توکیو، تصمیم شخصی بوده که خودش گرفته و ما نیز از این تصمیم، متعجب و شگفت‌زده شدیم.  

وی با بیان اینکه پیگیر این موضوع هستیم، خاطرنشان کرد: هفته گذشته، پیگیری‌ها و رایزنی‌های متعددی در این زمینه از سوی ندیرکل ورزش و جوانان استان صورت گرفت.  

امانی با بیان اینکه از ۲ قایقران ایرانی، یک نفر باید برای حضور در بازی‌های المپیک انتخاب شود که یکی از این ۲ نفر، نصیری است، افزود: مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان طی هفته گذشته با رئیس فدراسیون قایقران و معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان دیدار و رایزنی کرد.  

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: همچنین مدیرکل ورزش و جوانان استان در این زمینه، همراه با نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با وزیر ورزش و جوانان نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.  

وی با بیان اینکه حتی مدیران ارشد استان نیز درگیر این موضوع شده‌اند، تصریح کرد: تمام همت، تلاش و حمایت مدیران استان بر این بوده که بهمن نصیری در المپیک توکیو حاضر شود.  

امانی با بیان اینکه علت این انصراف باید بررسی شود، خاطرنشان کرد: در تمام توان، ظرفیت و پتانسیل‌ها برای حضور نصیری در المپیک، استفاده شده و کماکان نیز پیگیر موضوع هستیم. //آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر