logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۱
[ شناسه خبر : ۲۱۴۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس در گفت‌وگو با موج رسا:

مردم ایران با مشارکت حداکثری خود نقشه دشمنان را خنثی می‌کنند

مردم-ایران-با-مشارکت-حداکثری-خود-نقشه-دشمنان-را-خنثی-می‌کنند
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم در وضعیت بد اقتصادی و رنج و سختی قرار دارند اما باید همت کرده و برای حفاظت از منافع خود در انتخابات، شرکت کنند.

حجت‌الاسلام مهدی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا;  با بیان اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، فرزند ملت است، اظهار داشت: آمریکای جنایتکار از فاصله چند هزار کیلومتری می‌آید و این سردار را به شهادت می‌رساند.  

وی خاطرنشان کرد: وقتی امریکای جنایتکار می‌تواند به فرمانده عالی‌رتبه نظام جمهوری اسلامی، تعدی کند پس قطعاً به زن و بچه مردم نیز رحم نخواهد کرد.

 حجت‌الاسلام باقری افزود: اگر ما این حقیقت را ببینیم، قبول کنیم و بدانیم که دشمنان به خون، مال، خاک، دین و ناموس مردم تشنه‌اند و رحم نخواهند کرد نباید تعارف کنیم.  

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کدام عاقلی است که به پول، خاک، جان، ناموس و منفعت خود بی‌توجهی کند، گفت: اگر فردی، یک ملک چند متری داشته باشد در برابر تجاوز به آن می‌ایستد.  

وی اظهار داشت: واقعیت این است که امروز مردم در شرایط جنگ اقتصادی و رنج و سختی قرار دارند اما این دلیل بر عدم مشارکت در انتخابات نیست.

 حجت‌الاسلام باقری تصریح کرد: مردم باید همت کرده و با تمام قوا به میدان آمده و با مشارکت حداکثری در انتخابات از منافع خودشان محافظت کنند.  

وی خاطرنشان کرد: انقلاب، خاک، کشور و دین، منافع مردم را تامین می کند و در صورتی که مردم در انتخابات شرکت نکنند سبب طمع بیش از پیش دشمنان به این کشور و منافع ملت می‌شود.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر