logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۵
[ شناسه خبر : ۲۱۳۹۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

هنوز دستوری مبنی بر فعالیت باشگاه‌های ورزشی زنجان صادر نشده است

هنوز-دستوری-مبنی-بر-فعالیت-باشگاه‌های-ورزشی-زنجان-صادر-نشده-است
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: با شروع موج چهارم طبق مصوبات ستاد کرونا باشگاه‌های ورزشی تعطیل شده و تاکنون دستوری مبنی بر بازگشایی اماکن ورزشی از سوی ستاد کرونا استان زنجان صادر نشده است.

غفار امانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: با توجه به اینکه استان زنجان از لحاظ وضعیت کرونایی در شرایط نارنجی قرار دارد، باشگاه‌های ورزشی نیز تعطیل است.

وی خاطرنشان کرد: با شروع موج چهارم طبق مصوبات ستاد کرونا باشگاه‌های ورزشی تعطیل شده و تاکنون دستوری مبنی بر بازگشایی اماکن ورزشی از سوی ستاد کرونا استان زنجان صادر نشده است.

امانی در خصوص نحوه فعالیت باشگاه‌های ورزشی در شهرهای زرد بیان کرد: علی‌رغم اینکه چند شهرستان استان زنجان در وضعیت زرد قرار دارند اما هنوز هیچگونه دستورالعملی مبنی بر فعالیت باشگاه‌های ورزشی در این شهرستان‌ها نیز ابلاغ نشده است.

وی ابراز کرد: باشگاه‌های ورزشی در شهرهای دارای وضعیت آبی و زرد، امکان فعالیت دارند اما هنوز دستورالمعلی در این رابطه صادر نشده است.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در خصوص فعالیت باشگاه‌های بدنسازی که در گروه شغلی 2 قرار گرفته یودند، گفت: باشگاه‌های بدنسازی در گروه شغلی 2 قرار گرفته بودند اما در این رابطه نیز سختگیری شد و دوباره به گروه شغلی 3 بازگشت و شرایط فعالیت باشگاه‌های بدنسازی سخت شد.

وی با بیان اینکه قبلا باشگاه‌های بدنسازی در شرایط نارنجی امکان فعالیت داشتند، اظهار داشت: اما اکنون اینگونه نیست و شرایط سخت شده و امکان فعالیت ندارند.

امانی تصریح کرد: بر این اساس باید وضعیت شهرها در رنگ زرد قرار گیرد تا هم باشگاه‌های بدنسازی و هم سایر باشگاه‌ها و اماکن ورزشی بتوانند با مجوز ستاد کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت کنند.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: در صورت صدور مجوز فعالیت از ستاد کرونا نظارت دقیق و جدی بر نحوه فعالیت باشگاه‌های و اماکن ورزشی و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی صورت خواهد گرفت.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر