logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۶
[ شناسه خبر : ۲۱۳۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

کمک به برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان ابلاغ نمی‌خواهد/ انتظار بیشتری از برخی کمیته‌ها داریم

کمک-به-برگزاری-کنگره-۳۵۳۵-شهید-استان-زنجان-ابلاغ-نمی‌خواهد-انتظار-بیشتری-از-برخی-کمیته‌ها-داریم
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اهمیت کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان گفت: کمک به برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان ابلاغ نمی‌خواهد.

سردار جهانبخش کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برگزاری کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان اظهار کرد: کنگره ملی 3535 شهید زنجان فرصتی شد تا همه دستگاه‌ها، نهادها و علاقه مندان برای جمع آوری اسناد و آثار شهدا بسیج شوند.

وی با تاکید بر اینکه اسناد و آثار خوبی از شهدا جمع آوری شده است، ابراز کرد: تاکنون صدها هزار سند و اثر از شهدای استان در قالب عکس، فیلم، کلام و ... جمع آوری شده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به فعالیت کمیته‌های مختلف در جمع آوری این آثار و اسناد خاطرنشان کرد: برخی کمیته‌ها اقدامات خوبی داشتند و کار برخی کمیته‌ها نیز با نزدیک شدن به زمان برگزاری اجلاسیه آغاز می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه انتظار بیشتری از برخی کمیته‌ها داریم، عنوان کرد: جدول انتظارات در جلسه‌ای که با حضور امام جمعه محترم زنجان و استاندار محترم برگزار شد، تهیه شده و با امضای استاندار زنجان به تمام دستگاه‌ها و کمیته‌ها ابلاغ شده است.

سردار کرمی با بیان اینکه اگر امکانات بسیج شوند، انتظار داریم اقدامات خوبی صورت گیرد، گفت: انتظار ما از همه عزیران به خصوص خانواده محترم شهدا، ایثارگران، جهادگران، جانبازان و آزادگان این است که کمک کنند تا تمامی آثار و اسناد به دبیرخانه کنگره 3535 شهید استان ارائه شود تا در قالب کتاب، فیلم و ... در اختیار مردم قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه نسلهای آینده باید از آثار و اسناد شهدا استفاده کنند، اظهار کرد: دفاع مقدس هشت سال طول کشید که در این راستا حضور مردم در خط مقدم و پشتیبانی‌ها حماسه تاریخی است و باید برای انتقال به نسلهای آینده جمع آوری شود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه از مسئولان استان بابت پیگیری‌ها تشکر می‌کنم، ابراز کرد: کمک به برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان ابلاغ نمی خواهد چرا که تمام کارها دلی است و در این راستا از خانواده شهدا، ایثارگران، دانشجویان، طلاب، تشکلها، هیئت های مذهبی، پایگاه های بسیج و ... می خواهیم پای کار بیایند.

وی با بیان اینکه یک ظرفیت عظیمی ایجاد شده است، تصریح کرد: هر کسی علاقه مند کار در این عرصه هست؛ بسم ا... بیایند ما مسیر را مشخص کنیم تا کار ماندگاری برای شهدا انجام شود.//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر