logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۲
[ شناسه خبر : ۲۱۳۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان زنجان:

لیست مشترک شورای ائتلاف و شورای وحدت زنجان برای انتخابات شورا ارائه می‌شود

لیست-مشترک-شورای-ائتلاف-و-شورای-وحدت-زنجان-برای-انتخابات-شورا-ارائه-می‌شود
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: لیست مشترک شورای ائتلاف و شورای وحدت زنجان برای انتخابات شورا ارائه می‌شود.

محمد اسماعیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان زنجان از چند ماه گذشته به مسئله انتخابات ورود داشته و تلاش می‌شود گزینه‌های این شورا در شورای اسلامی شهر و روستا به زودی مشخص شود.

وی با بیان اینکه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی تا قبل از ثبت‌نام آیت‌الله رئیسی به مصداق نرسیده بود، افزود: با ثبت‌نام ایشان، آیت‌الله رئیسی گزینه شورای ائتلاف و شورای وحدت در استان است.

این مسئول بیان داشت: با همکاری و هماهنگی نزدیک بین شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و شورای وحدت استان زنجان لیست واحدی در خصوص انتخابات شوراهای اسلامی ارائه می‌شود که این لیست تا دو هفته آینده نهایی می‌شود.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه هماهنگی اولیه برای فعالیت تبلیغی همزمان با شروع تبلیغات برای آیت‌الله رئیسی انجام شده است، یادآور شد: شورای ائتلاف و شورای وحدت استان در این زمینه اجماع لازم را دارند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر