logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۴
[ شناسه خبر : ۲۱۳۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان خبرداد

تخصیص 3 میلیارد تومان برای تکمیل موزه دفاع مقدس از سوی شهرداری زنجان

تخصیص-3-میلیارد-تومان-برای-تکمیل-موزه-دفاع-مقدس-از-سوی-شهرداری-زنجان
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری زنجان سال گذشته 1.5 میلیارد تومان به موزه دفاع مقدس اختصاص داده بود که این رقم در سال جاری به 3 میلیارد تومان افزایش یافته است.

به گزارش موج رسا; به نقل از دفاع پرس از زنجان، قاسم محمدی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ساختمان موزه دفاع مقدس زنجان تاکنون تکمیل نشده است، اظهار کرد: این موزه در 25 استان تکمیل شده و زنجان جزو پنج استانی است که در انتظار پایان عملیات احداث این موزه است.

مدیر کل حفاظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به اینکه در قانون آمده است دستگاه‌های استانی باید به موضوع تکمیل موزه‌های دفاع مقدس کمک کنند، گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری زنجان سال گذشته 1.5 میلیارد تومان به موزه دفاع مقدس اختصاص داده بود که این رقم در سال جاری به 3 میلیارد تومان افزایش یافته است.
وی با اشاره به برگزاری جلسه با شهردار و اعضای شورای شهر عنوان کرد: در این جلسه جزئیات هزینه کرد این مبالغ پیش‌بینی شده است.
محمدی با اشاره به اینکه موزه دفاع مقدس زنجان هم‌اکنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تصریح کرد: با توجه به برگزاری کنگره 3535 شهید استان زنجان در سال‌جاری تمام تلاش را داریم با همکاری سایر دستگاه‌ها فاز نخست این موزه پاییز سال جاری به بهره‌برداری برسد.
مدیر کل حفاظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به اینکه با حمایت استاندار زنجان مقرر شده در امسال کمکی از راه و شهرسازی برای تکمیل موزه دفاع مقدس زنجان پرداخت شود، بیان کرد: در این زمینه رایزی لازم انجام شده ولی هنوز محقق نشده ولی تطبق توافق مبلغی معادل 13 تا 15 میلیارد تومان از سوی اداره راه و شهرسازی زنجان برای این پروژه اختصاص خواهد یافت.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر