logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۴
[ شناسه خبر : ۲۱۳۱۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیات دوچرخه‌سواری استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا خبر داد؛

دوچرخه‌سوار معلول زنجانی، تنها نماینده ایران در بازی‌های پارالمپیک توکیو

دوچرخه‌سوار-معلول-زنجانی،-تنها-نماینده-ایران-در-بازی‌های-پارالمپیک-توکیو
رئیس هیات دوچرخه‌سواری استان زنجان گفت: ایران، تنها یک نماینده در رشته دوچرخه‌سواری بازی‌های پارالمپیک توکیو دارد و آن هم مهدی محمدی از استان زنجان است.

فرهاد عصفوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: مهدی محمدی، دوچرخه‌سوار معلول زنجانی چندی پیش در مسابقات انتخابی در بلژیک، سهمیه حضور در مسابقات پارالمپیک توکیو را کسب کرد.

وی با بیان اینکه حضور مهدی محمدی در مسابقات پارالمپیک، تثبیت شده است، خاطرنشان کرد: مسابقات رکوردگیری نیز روز گذشته در تهران برگزار شد.

عصفوری با بیان اینکه مسابقات رکوردگیری، جزئی از برنامه‌ها بوده و برای ورزشکاران معلول تمام رشته‌های ورزشی برگزار می‌شود، تصریح کرد: هدف از برگزاری مسابقات رکوردگیری، تعیین آخرین وضعیت ورزشکار است.

رئیس هیات دوچرخه‌سواری استان زنجان گفت: مهدی محمدی در مسابقات رکوردگیری که دیروز انجام شد خوشخبتانه رکورد خودش در پیست چوبی را شکست و اعزامش به بازی‌های پارالمپیک توکیو تایید نهایی شد.

وی اظهار داشت: ایران، تنها یک نماینده در رشته دوچرخه‌سواری بازی‌های پارالمپیک توکیو دارد و آن هم مهدی محمدی از استان زنجان است.

عصفوری در خصوص آخرین خبر از برگزاری مسابقات المپیک و پارالمپیک خاطرنشان کرد: تا این لحظه که مسابقات، لغو نشده و با توجه به واکسیناسیون و همچنین کاهش نسبی امار بیماران کرونایی، بعید است که این بازی‌ها لغو شود.

وی در خصوص دوچرخه‌سوار المپیکی ابراز کرد: ایران، یک نماینده نیز در رشته دوچرخه‌سواری المپیک دارد که هنوز فرد اعزامی مشخص نشده اما زنجان، نماینده‌ای ندارد.

به گزارش موج رسا؛ مسابقات رکوردگیری پارادوچرخه‌سواری در حالی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که مهدی محمدی، تنها نماینده دوچرخه‌سوار پارالمپیکی برای قرار گرفتن در لیست نفرات اعزامی به توکیو موفق شد با ثبت رکورد ۵ دقیقه و ۳ ثانیه در تایم‌تریل انفرادی، رکورد آسیا را در پیست سیمانی به ثبت برساند.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر