logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۴
[ شناسه خبر : ۲۱۳۱۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

جوی آرام و پایدار در اغلب مناطق کشور

جوی-آرام-و-پایدار-در-اغلب-مناطق-کشور
سازمان هواشناسی با اعلام اینکه امروز و فردا در اغلب نقاط کشور جوی آرام و پایدار حاکم است و در برخی استان‌ها رگبار باران و وزش باد و کاهش دما در سواحل دریای خزر را پیش بینی شده است.

به گزارش موج رسا;  براساس اعلام سازمان هواشناسی،  امروز در برخی مناطق جنوب کرمان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، شمال فارس، ارتفاعات مازندران و تهران در ساعات بعدازظهر و اوایل شب افزایش ابر، رگبار پراکنده، رعدوبرق و گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

امروز و فردا در اغلب نقاط کشور جوی آرام و پایدار حاکم است و در ساعات بعد از ظهر در شمال و شرق، نوار غربی اصفهان، جنوب یزد، ارتفاعات استان‌های کرمان، هرمزگان، قزوین، البرز، تهران و سمنان رشد ابر، رگبار پراکنده رخ خواهد داد.
 
روزهای جمعه و شنبه پیشِ رو در بخش‌هایی از شمال غرب، ارتفاعات البرز، مرکز، شمال و شرق فارس، ارتفاعات زاگرس مرکزی، ارتفاعات کرمان و هرمزگان رگبار پراکنده پیش بینی شده و یکشنبه علاوه بر مناطق ذکر شده در مناطقی از غرب نیز بارش روی می‌دهد.
 
امروز در استان های البرز، قزوین، قم، مرکزی، اصفهان و جنوب تهران افزایش سرعت باد و در خوزستان، ایلام و بوشهر وزش باد شدید و خیزش گردوخاک به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب پیش‌بینی شده است. این وضعیت فردا در نوار شرقی کشور و روزهای جمعه و شنبه پیشِ رو در شرق و جنوب شرق حاکم خواهد بود.
 
امروز و فردا در شرق سواحل خزر دمای هوا ۵ تا ۱۰ درجه کاهش می‌یابد و تا پایان هفته در شرق دریای عمان مواج است همچنین از بعد از ظهر امروز تا جمعه خلیج فارس خصوصاً مرکز آن مواج‌ خواهد بود.
 
آسمان تهران امروز کمی ابری در بعدازظهر افزایش ابر گاهی وزش باد پیش‌بینی شده است که، حداقل و حداکثر دما در تهران ۳۳ و ۲۱ درجه خواهد بود./مهر

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر