logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۹
[ شناسه خبر : ۲۱۳۰۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرماندار زنجان در گفت‌وگو با موج رسا خبرداد

راه‌اندازی و تجهیز 11 مرکز واکسیناسیون در زنجان/ مشکل واکسیناسیون در جنوب شهر حل شد

راه‌اندازی-و-تجهیز-11-مرکز-واکسیناسیون-در-زنجان-مشکل-واکسیناسیون-در-جنوب-شهر-حل-شد
فرماندار زنجان با اشاره به نحوه اجرای طرح وکسیناسیون در شهرستان زنجان گفت: 11 مرکز برای واکسیناسیون گروه‌های سنی در زنجان راه اندازی و تجهیز شد.

رضا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به روند اجرای طرح واکسیناسیون در شهرستان زنجان اظهار کرد: واکسیناسیون گروه سنی 70 تا 75 سال در شهرستان زنجان آغاز شده است.

وی با تاکید براینکه واکسیناسیون گروه‌های سنی براساس محموله‌های دریافتی واکسن انجام می‌شود تصریح کرد: راه اندازی 6 مرکز واکسیناسیون در شهرستان زنجان برنامه‌ریزی شده بود که تعداد این مراکز برای جلوگیری از مشکلات احتمالی به 11 مرکز افزایش یافت.

فرماندار زنجان با تاکید براینکه همه این مراکز تجهیز شدند عنوان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده روزانه 30 هزار نفر واکسینه خواهند شد.

وی با بیان اینکه تدابیر لازم برای واکسیناسیون همگانی در سطح شهرستان انجام شده است بیان کرد: نیروهایی که در طرح واکسیناسیون بکارگیری می‌شوند آموزش‌های لازم را دیدند.

عسگری با اشاره به اینکه زنجان در اجرای طرح واکسیناسیون وضعیت بسیار خوبی را دارد ادامه داد: بعد از دریافت واکسن‌ها بلافاصله برنامه‌ریزی‌ها جهت واکسیناسیون انجام می‌شود و در هر دوره از گروه‌های هدف برای دریافت واکسن دعوت می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم تا شهریورماه واکسیناسیون جامعه دانش‌آموزی و دانشجویی را عملیاتی کنیم تا مشکلی در برگزار کلاس‌های حضوری نداشته باشیم.

فرماندار زنجان در مورد حل مشکل واکسیناسیون در جنوب شهر زنجان گفت: این مشکل نیز برطرف شد و در این راستا یک سالن در نزدیکی میدان استقلال برای کار واکسیناسیون تجهیز شد و علاوه بر آن از ظرفیت حسینیه اعظم نیز در کار واکسیناسیون استفاده می‌شود./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر