logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰:۴۴
[ شناسه خبر : ۲۱۳۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا؛

باشگاه‌های بدنسازی زنجان انگیزه‌ای برای ادامه فعالیت ندارند

باشگاه‌های-بدنسازی-زنجان-انگیزه‌ای-برای-ادامه-فعالیت-ندارند
رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان با اشاره به وضعیت باشگاه های ورزشی گفت: باشگاه‌های بدنسازی انگیزه‌ای برای ادامه فعالیت ندارند.

مهران زرگری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: مسابقات انتخابی تیم ملی فیتنس چلنج که برای مسابقات جهانی نیز هست  7 خرداد در تهران برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: به همین منظور، جلسه بازبینی رشته فیتنس چلنج انتخابی استان زنجان در بخش آقایان و بانوان جهت اعزام به مسابقات کشوری برگزار می‌شود.

زرگری با بیان اینکه جلسه بازبینی در روز جمعه (31 اردیبهشت) به صورت مجزا برای آقایان و بانوان برگزار می‌شود، افزود: هر استان 2 نفر سهمیه (یکی در بخش آقایان و یکی در بخش بانوان) جهت اعرام به مسابقات کشوری دارد.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان با بیان اینکه جلسه بازبینی به منظور انتخاب 2 نفر سهمیه استان برگزار می‌شود، گفت: به دلیل شرایط و محدودیت‌های کرونایی، امکان برگزاری مسابقه وجود ندارد لذا جهت انتخاب سهمیه استان مجبور به برگزاری جلسه بازبینی هستیم.

وی با بیان اینکه جلسه بازبینی برای حضور علاقه‌مندان این رشته ورزشی برگزار می‌شود، اظهار داشت: شرکت‌کنندگان در جلسه بازبینی باید آیتم‌های مورد نظر را اجرا کنند.

زرگری با بیان اینکه هم زمان و هم تعداد آیتم‌های اجرایی برای انتخاب ورزشکاران بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: تعدادی آیتم بدنسازی وجود دارد که در جلسه بازبینی مشخص می‌شود که هر کدام از ورزشکاران در زمان معین، چند آیتم را می‌توانند اجرا کنند.

وی با بیان اینکه به دلیل شرایط کرونایی و تعطیلی باشگاه‌ها، جلسه بازبینی بدون دریافت هزینه از ورزشکاران برگزار می‌شود، تصریح کرد: چاره‌ای نداریم چرا که هم محدودیت‌های کرونایی هست و هم اینکه متاسفانه بخشنامه مربوطه با تاخیر ارسال شده است.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان در خصوص فعالیت باشگاه‌ها گفت: متاسفانه اجازه تمرین به ورزشکاران و فعالیت باشگاه‌ها نمی‌دهند و ابلاغ رسمی نیز برای بازگشایی باشگاه‌ها واصل نشده است.

وی افزود: متاسفانه علی‌رغم اینکه رشته بدنسازی، جزء مشاغل گروه 2 قرار گرفته اما کماکان اجازه فعالیت باشگاه‌ها را نمی‌دهند.

زرگری ابراز کرد: نامه تعطیلی باشگاه‌ها در سریع‌ترین زمان ابلاغ می‌شود اما برای بازگشایی باشگاه‌ها اصلا نامه‌ای به صورت رسمی ارسال نمی‌کنند.

زرگری خاطرنشان کرد: تمام باشگاه‌داران بدنسازی، انگیزه خود برای ادامه فعالیت را از دست داده‌اند و نفس‌های آخر را می‌کشیم.

وی اظهار داشت: توانایی پرداخت اقساط تسهیلاتی که برای مشاغل آسیب‌دیده از کرونا اعطا کرده بودند را نیز نداریم و حتی مهلتی هم برای پرداخت اقساط نمی‌دهند.

زرگری افزود: تمام باشگاه‌داران و ورزشکاران پیش از این نیز وام‌هایی داشتند که اقساط آن‌ها نیز معوق مانده و تعطیلی باشگاه‌ها ضربه زیادی به این قشر وارد کرده است.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر