logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۱
[ شناسه خبر : ۲۱۲۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان خبر داد؛

اجرای مطلوب دستورالعمل‌های بهداشتی در برگزاری امتحانات نهایی

اجرای-مطلوب-دستورالعمل‌های-بهداشتی-در-برگزاری-امتحانات-نهایی
معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان گفت: در بازدیدهای میدانی به عمل آمده، دستورالعمل‌های بهداشتی در برگزاری امتحانات نهایی مطلوب است.

به گزارش موج رسا; خدابخش مرادی امروز در جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد کرونای استان زنجان، اظهار داشت: رویکرد قرارگاه عملیاتی ستاد کرونای استان زنجان رصد دقیق وضعیت سالمندان، حفظ سلامت و پیشگیری از ابتلا و آگاهی بخشی به خانواده‌ها برای حفاظت از سالمندان است.

وی با بیان اینکه و ارائه خدمات غیر حضوری در ساماندهی امور سالمندان مورد توجه است، افزود: باید سیاستگذاری و برنامه‌ریزی دستگاه‌های اجرایی نسبت به امور سالمندان بین بخشی نبوده و برای تامین سلامت جامعه سالمندی از همه امکانات استفاده شود.

این مسئول برضرورت ادامه بیماریابی هوشمند در استان تاکید کرد و گفت: هر چه بیماریابی دقیق‌تر باشد از ورود به پیک پنجم جلوگیری می‌شود.

معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اجرای مطلوب طرح شهید قاسم سلیمانی در استان و مداخله به موقع برای ساماندهی امور سالمندان، تصریح کرد: بسترها و امکانات اجرای این طرح باید از سوی مدیران اجرایی استان تامین شده و مدیران باید همکاری لازم را برای اجرای این طرح انجام دهند.

مرادی ابراز کرد: بیماریابی هوشمند در راستای طرح شهید سلیمانی موجب اجرای مطلوب این طرح شده است و باید دستگاه‌های دولتی خودرو و نیروی انسانی مورد نیاز را در اختیار این طرح قرار دهند.

وی برضرورت برگزاری منظم جلسات کمیته‌ها تاکید کرد و گفت: باید نتایج مصوبات عملیاتی بوده و مصوبات ستاد ملی و استانی عملیاتی و طرح ویژه‌های مطرح شده در این جلسه، اجرایی شود.

این مسئول با تقدیر از آموزش و پرورش استان برای برگزاری مطلوب امتحانات نهایی در استان زنجان، افزود: رعایت شیوه‌نامه‌ها و پروتکل‌های بهداشتی در بازدیدهای میدانی از حوزه‌های امتحانی رضایت بخش است.

معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان یادآور شد: برای خدمات رسانی مطلوب به سالمندان باید مکانیزم غیر حضوری به صورت جدی‌تر دنبال شود تا سالمندان کمتری دچار بیماری کرونا شوند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر