logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۱۵
[ شناسه خبر : ۲۱۲۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا تاکید کرد؛

ضرورت تسریع در تامین زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی زنجان

ضرورت-تسریع-در-تامین-زیرساخت‌های-منطقه-ویژه-اقتصادی-زنجان
رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه باید تامین زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی تسریع شود گفت: هیچ تصمیمی در مورد نحوه اجرای منطقه ویژه اقتصادی در استان گرفته نشده است.

علی یگانه فرد در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه نزدیک به 15 سال بود که موضوع منطقه ویژه اقتصادی مطرح شده بود اما به تصویب نمی‌رسید اظهار کرد: مصوب شدن منطقه‌ای ویژه اقتصادی گام بزرگی برای تحقق این موضوع در استان زنجان است.

وی با اشاره به اینکه تعیین تکلیف اجرا شدن منطقه ویژه اقتصادی به سیستم دولتی برمی‌گردد تصریح کرد: دولت باید تعیین تکلیف کند که اجرا شدن منطقه ویژه اقتصادی را خود برعهده می‌گیرد و یا آن را به بخش خصوصی واگذار خواهد کرد.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان تا به امروز در خصوص نحوه اجرای منطقه ویژه اقتصادی در استان تصمیم‌گیری نشده است ابراز کرد: تامین زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی بعد از تعیین تکلیف شدن باید تسریع یابد.

وی با اشاره به اینکه بعد از نهایی شدن باید تمام تلاش خود را بکار بگیریم تا این طرح به مرحله اجرا برسد عنوان کرد: بعد از تکمیل زیرساخت‌ها نسبت به جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در منطقه ویژه اقتصادی اقدام می‌شود.

یگانه‌فرد با اشاره به اینکه منطقه ویژه اقتصادی برای سرمایه‌گذاران یک سری مزیت‌هایی را دارد گفت: مزیت‌های تعریف شده برای جذب سرمایه‌گذاران بسیار تاثیر‌گذار است.

وی با اشاره به اینکه قبل از جذب سرمایه‌گذار باید همه زیرساخت‌ها برای استقرار سرمایه‌گذاران مهیا شود بیان کرد: اتاق بازرگانی نیز در کنار بخش دولتی تمام تلاش خود بکار می‌گیرد تا منطقه ویژه اقتصادی در استان زودتر به مرحله اجرا برسد.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان خاطرنشان کرد: انتخابات ریاست جمهوری باعث کُند شد روند بررسی و اجرای منطقه ویژه اقتصادی استان شده است.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر