logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۹
[ شناسه خبر : ۲۱۲۵۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده اصلاح طلب مجلس ششم در گفت‌وگو با موج رسا:

اگر به سال92 و 96 برگردم به روحانی رای نمی‌دهم/ هرکسی دلسوز کشور است باید در این انتخابات شرکت کند

اگر-به-سال92-و-96-برگردم-به-روحانی-رای-نمی‌دهم-هرکسی-دلسوز-کشور-است-باید-در-این-انتخابات-شرکت-کند
نماینده اصلاح طلب مجلس ششم با اشاره به عملکرد ضعیف دولت روحانی گفت: اگر به سال92 و 96 برگردم به روحانی رای نمی‌دهم.

ابوالفضل شکوی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اظهار کرد: به مصلحت مردم و کشور است که شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات باشیم.

وی با تاکید بر اینکه از مردم می‌خواهیم حضور حداکثری در انتخابات داشته باشند، تصریح کرد: هرکسی دلسوز کشور است باید در این انتخابات شرکت کند.

نماینده اصلاح طلب زنجان در مجلس ششم در خصوص آرایش انتخاباتی 1400 گفت: فعلا به جمع بندی نهایی نرسیدم که به نظرم بعد از تایید صلاحیت ها می‌توان در این خصوص صحبت کرد.

وی در پاسخ به این سوال که اگر جریان اصلاح طلب بر روی آقای لاریجانی به جمع بندی برسد، شما نیز حمایت خواهید کرد گفت: فعلا معلوم نیست چقدر در این انتخابات در جبهه اصلاحات یا غیراصلاحات فعال باشم اما به عنوان یک ایرانی رای خواهم کرد.

شکوری در پاسخ به این سوال که اگر آقای رئیسی را اصلح تر بدانید آن را اعلام عمومی خواهید کرد، افزود: اگر بر روی هر شخصی به جمع بندی برسم آن را اعلام خواهم کرد.

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار موج رسا در مورد عملکرد ضعیف دولت و کاندیداتوری آقای جهانگیری در این شرایط بیان کرد: در مورد کاندیداتوری نظری ندارم اما عملکرد دولت را ضعیف می‌دانم.

نماینده اصلاح طلب زنجان در مجلس ششم در پاسخ به این سوال که اگر به سال 92 و 96 برگردید به آقای روحانی رای می‌دهید اظهار کرد: اگر به آن سالها برگردم به آقای روحانی رای نمی‌دهم.

وی در پاسخ به این سوال که فکر نمی‌کنید آقای لاریجانی نیز یک نوع دیگر آقای روحانی است، گفت: در مورد اشخاص اکنون نمی‌خواهم صحبت کنم اما انتقاد جدی به عملکرد دولت دارم.//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر