logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۵
[ شناسه خبر : ۲۱۲۵۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در صورت تایید نهایی؛

دارالشفای حسینیه اعظم زنجان مرکز واکسیناسیون کرونا می‌شود

دارالشفای-حسینیه-اعظم-زنجان-مرکز-واکسیناسیون-کرونا-می‌شود
مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود در مرکز دارالشفای حسینیه اعظم زنجان این حسینیه آمادگی تبدیل شدن به مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا را دارد که در صورت تایید نهایی این موضوع امکانپذیر است.

مجتبی شهامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: بازدیدهایی از سوی مسئولان بهداشت استان زنجان برای اختصاص مکان دارالشفای حسینیه اعظم زنجان برای مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا انجام شده است و با توجه به آمادگی حسینیه اعظم زنجان برای خدمات رسانی به مردم پایتخت شور و شعور حسینی، در صورت موافقت نهایی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان، این مرکز می‌تواند به عنوان مرکز تجمیعی خدمات رسانی کند.

وی با بیان اینکه در هفته‌های گذشته بازدیدهایی از حسینیه اعظم زنجان به عمل آمده است، گفت: هنوز تصمیم نهایی در این زمینه صادر نشده است و در صورت تایید نهایی حسینیه اعظم زنجان آماده خدمات رسانی است.

این مسئول بیان داشت: از 20 سال گذشته دارالشفای حسینیه اعظم زنجان به مردم خدمات رسانی کرده است و در ایام ماه محرم نیز متخصصان بزرگ کشور برای ارائه خدمات رایگان به مردم در این دارالشفا حضور می‌یابند.

مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان خاطرنشان کرد: دارالشفای حسینیه اعظم زنجان به دلیل اعتقادات راسخ مردم به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به ویژه امام حسین (ع) همواره محل رجوع مردم برای تسکین آلام بوده و به نظر می‌رسد انتخاب چنینی مکانی برای واکسیناسیون کرونا بتواند کارآیی لازم را داشته باشد.

شهامی با بیان اینکه حسینیه اعظم زنجان از آمادگی کامل برای خدمات رسانی به مردم به ویژه مردم جنوب شهر با توجه به کمبود امکانات را دارد، یادآور شد: حسینیه اعظم زنجان نمادی از فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و مذهبی تاثیرگذار است که آوازه جهانی دارد و انجام واکسیناسیون در این محل می‌تواند بخشی از فعالیت‌های اجتماعی آن را به نمایش بگذارد.

وی با اشاره به اینکه در ایام شیوع بیماری کرونا نیز حسینیه اعظم زنجان پای کار بوده و نسبت به ضد عفونی معابر و خیابان‌های جنوب شهر زنجان اقدام کرده است، گفت: 3 هزار بسته معیشتی نیز در بین نیازمندان در این منطقه از سوی حسینیه اعظم زنجان توزیع شد.

این مسئول یادآور شد: خادمان خواهر حسینیه اعظم زنجان زنجان نیز در زمینه دوخت ماسک و البسه کادر درمان فعال بوده و خدمات رسانی می‌کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر