logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۳
[ شناسه خبر : ۲۱۲۰۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان زنجان:

رئیس جمهور آینده باید برنامه اقتصادی قوی داشته باشد

رئیس-جمهور-آینده-باید-برنامه-اقتصادی-قوی-داشته-باشد
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان زنجان گفت:برای حل مشکلات امروز جامعه، رئیس جمهور آینده باید برنامه اقتصادی قوی داشته باشد.

محمد اسماعیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در طول چهار دهه گذشته و با تدبیر امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری مردم ایران همواره در تعیین سرنوشت خود سهیم بوده و در انتخابات شرکت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه برگزاری انتخابات پرشورو سالم از بزرگترین دستاوردهای نظام اسلامی محسوب می‌شود، ادامه داد: به طور میانگین هر دو سال یک انتخابات در کشور برگزار شده است.

عضو اسبق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مردم ایران با حضور در انتخابات همواره توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کرده امسال نیز علیرغم شانتاژهای خبری این حضور چشمگیر خواهد بود.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا دارای جایگاه رفیعی در نظام اسلامی بوده و امسال هم حضور پررنگ مردم در انتخابات و پای صندوق‌های رای سرنوشت جدیدی را برای نظام رقم می‌زند.

وی با بیان اینکه مردم باید در انتخاب فرد اصلح نهایت تلاش را کنند چرا که امروز کشور با مشکلات عدیده‌ای از جمله مشکلات اقتصادی بسیاری مواجه است که رئیس جمهور آینده اگر درست انتخاب شود می‌تواند این مشکلات را حل کند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان زنجان با اشاره به دولت از ریل خارج شده و موجب ایجاد مشکلاتی برای مردم و کشور شده است، افزود: این دوره انتخابات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

اسماعیلی تصریح کرد: وقوع برخی مفاسد از سوی مسئولان در سطح مختلف موجب بدبینی مردم به مسئولان می‌شود که باید با درک چنین موضوعاتی در صندوق‌های رای حضور یافت تا فرد اصلح انتخاب شود.

وی با اشاره به اینکه کاندیدای که با هزینه‌های میلیاردی می‌خواهد منصبی را در نظام اسلامی کسب کند موجب خسارت به ملت و نظام می‌شود، ادامه داد: باید در انتخاب چنین افرادی تردید کنیم.

عضو اسبق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مردم ایران سختترین شرایط اقتصادی را تحمل کرده‌اند و انتظار دارند مسئولان نیز گره از مشکلات آنان بگشایند که ضروری است در این زمینه کاندیداهای ریاست جمهوری و شورا برنامه ارائه دهند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر