logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۶
[ شناسه خبر : ۲۱۲۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر نمایندگی ستاد دیه در استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

ستاد دیه زنجان آماده دریافت فطریه شهروندان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد است

ستاد-دیه-زنجان-آماده-دریافت-فطریه-شهروندان-برای-آزادی-زندانیان-جرایم-غیرعمد-است
مدیر نمایندگی ستاد دیه در استان زنجان با اشاره به فتوای مراجع عظام تقلید گفت: امکان تخصیص فطریه برای آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد وجود دارد و ستاد دیه استان، آماده دریافت زکات فطره برای کمک به این زندانیان است.

علاءالدین کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: از ابتدای راه‌اندازی پویش «زنجان همدل» تاکنون 13 هزار و 100 نفر در این پویش مشارکت کرده‌اند.

وی ضمن قدردانی از مشارکت بسیار عالی مردم در پویش زنجان همدل خاطرنشان کرد: مردم خیّر و نیکوکار از ابتدای راه‌اندازی پویش تاکنون 4 میلیارد و 900 میلیون تومان جهت آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد، کمک کرده‌اند.

کریمی با اشاره به فتوای مراجع عظام تقلید افزود: امکان تخصیص فطریه برای آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد وجود دارد و ستاد دیه استان، آماده دریافت زکات فطره برای کمک به این زندانیان است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه در استان زنجان گفت: مردم خیّر و نیکوکار استان زنجان می‌توانند زکات فطره خود را به صورت الکترونیکی و غیرحضوری به حساب این ستاد واریز کنند.

وی با بیان اینکه از ابتدای راه‌اندازی پویش زنجان همدل تاکنون 72 نفر از زندانیان جرایم مالی غیرعمد از زندان‌های استان آزاد شده‌اند، اظهار داشت: پرونده بقیه زندانیان واجد شرایط نیز در دست بررسی و اقدام است که با جمع‌آوری کمک‌های مردمی تا به تدریج از زندان آزاد شده و به آغوش خانواده خود بازگردند.

کریمی خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی در اجرای این پویش هیچ زندانی جرایم مالی غیرعمد با بدهی کمتر از 50 میلیون تومان در زندان‌ها نخواهد بود و تا پایان پویش، آزاد می‌شوند.

وی افزود: بدهی این زندانیان از محل کمک‌های مردمی و خیرین، گذشت شاکیان، کمک‌های بلاعوض ستاد دیه کشور، آورده خود زندانیان و اعطای تسهیلات، تامین شده است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه در استان زنجان با بیان اینکه در سال گذشته 2 میلیارد و 600 میلیون تومان کمک مردمی جمع‌آوری شده بود، گفت: کمک‌های مردم خیّر، نیکوکار و نوع‌دوست استان زنجان امسال تاکنون حدود 90 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه کمک به زندانیان جرایم مالی غیرعمد در طول سال ادامه دارد، اظهار داشت: ستاد دیه استان بعد از پایان ماه مبارک رمضان نیز در طول سال، آماده دریافت کمک‌های مردمی است.

کریمی خاطرنشان کرد: خیرین می‌توانند جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، کمک‌های نقدی خود را به صورت غیرحضوری و از طریق شماره حساب 0224137397006 و یا شماره کارت 6037991899973626 پرداخت کنند.

کریمی افزود: دفتر نمایندگی ستاد دیه در استان در نشانی زنجان، خیابان امام خمینی(ره)، جنب کوچه حاج‌نوروزلر، روبه‌روی بانک سپه (انصار سابق) واقع است.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر