logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۳
[ شناسه خبر : ۲۱۱۹۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
در آیین توزیع سبدهای معیشتی در زنجان؛

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان از داوطلبان خیر هلال احمر قدردانی کرد

نماینده-ولی‌فقیه-در-استان-زنجان-از-داوطلبان-خیر-هلال-احمر-قدردانی-کرد
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان، از همه داوطلبان خیر و نیکوکار جمعیت هلال احمر استان زنجان قدردانی کرد.

به گزارش موج رسا; به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان آیت‌الله علی خاتمی روز چهارشنبه در حاشیه آیین توزیع سبدهای غذایی و معیشتی ضمن تبریک پیشاپیش عید سعید فطر افزود: جمعیت هلال احمر استان زنجان با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره)، داوطلبان و خیرین و نیکوکاران در آستانه عید سعید فطر کار شایسته ای انجام داده است.

وی تاکید کرد: خوشبحال آنانی که در ماه مبارک رمضان از این فرصت استفاده کردند و در لبیک به رهبر حکیم و فرزانه انقلاب برای مواسات، همدلی و کمک مومنانه اقدام کردند. 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ابراز امیدواری کرد: خداوند متعال به احسن وجه این کمک های مومنانه را قبول کند. 

آیت الله خاتمی گفت: ازهمه نیروهای داوطلب خیر و نیکوکار که سالانه در توزیع سبدهای غذایی برای خانواده های کم برخودار و نیازمند تلاش می کنند تقدیر و تشکر می کنم.

*جمعیت هلال احمر استان زنجان توزیع 1000 سبد غذایی را آغاز کرد  مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان توزیع یکهزار سبد غذایی به ارزش سه میلیارد و 500 میلیون ریال در قالب طرح" همای رحمت" در بین خانواده های نیازمند این استان آغاز شد. 

سید قاسم موسوی روز چهارشنبه در آیین توزیع بسته های غذایی و معیشتی افزود: جمعیت هلال احمر سالانه در قالب طرح همای رحمت برای خانواده های کم برخودار استان سبد غذایی تهیه و توزیع می کند. 

وی تاکید کرد: این طرح مشارکت و همکاری کمک های نقدی و غیرنقدی خیرین، نیکوکاران، داوطلبان در سطح استان زنجان و کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهیه شده که برای یک هزار خانواده کم بضاعت توزیع می شود. 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هلال احمر سال گذشته بیش از 2600 سبد غذایی و معیشتی در قالب طرح " کمک های مومنانه" و "همای رحمت" برای خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمند در سطح استان توزیع کرده است. 

موسوی تاکید کرد: از یک هزار سبد غذایی تهیه شده 730 بسته از منابع جمعیت هلال احمر کشور، مابقی نیز با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، خیرین و نیکوکاران تامین شده است. 

وی بیان کرد: امروز همه نمایندگان از شعب جمعیت هلال احمر در شهرستان ها حضور دارند و این سبدهایی غذایی بارگیری و با کمک داوطلبان هلال احمر برای خانواده هایی که از قبل در شهرستان ها شناسایی شده اند، به دست خانواده های کم برخودار خواهد رسید. 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هر سبد غذایی معیشتی، شامل یک کیسه 10 کیلویی برنج، 2 عدد روغن، رب گوجه فرنگی، شکر، 2 عدد ماکارونی و شکر، قند و سویا بود.

آغاز توزیع بسته های معیشتی و غذایی در استان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان وسایر مسئولان استان انجام شد.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر