logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۵
[ شناسه خبر : ۲۱۱۹۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان به موج رسا خبرداد؛

توزیع 10 هزار بسته معیشتی به مناسبت ماه رمضان در استان زنجان

توزیع-10-هزار-بسته-معیشتی-به-مناسبت-ماه-رمضان-در-استان-زنجان
جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: در قالب رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه، 10 هزار بسته معیشتی به مناسبت ماه رمضان در استان زنجان تا عید فطر توزیع می‌شود.

سرهنگ ابوالفضل طهماسبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان در ماه رمضان و به منظور دستگیری از نیازمندان به همت بسیجیان، مردم خیر و دستگاه‌های اجرایی در هشت محور توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی، آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد، مرمت و تامین اجاره بها، تهیه نوشت‌افزار، گوشی  و تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند، تهیه جهیزیه فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه در قالب رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه، 10 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان استان زنجان توزیع می‌شود، افزود: تا کنون 9 هزار بسته توزیع شده است و این رزمایش تا عید فطر ادامه دارد.

این مسئول با اشاره به فعالیت گروه‌های جهادی به صورت جغرافیا محور، تصریح کرد: این گروه‌ها نیز به صورت خودجوش چند برابر آمار رسمی اعلام شده  نیازمندان را شناسایی کرده و بسته‌های معیشتی توزیع می‌کنند.

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: در یک و نیم سال گذشته و با آغاز اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه تا کنون 300 هزار بسته معیشتی در استان زنجان توزیع شده است.

طهماسبی ارزش ریالی این میزان بسته معیشتی را 120 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این بسته‌ها به همت خیرین و نهادها جمع‌آوری شده است.

وی با بیان اینکه همه تلاش سپاه استان پوشش همه نیازمندان استان زنجان است، ادامه داد: با راه‌اندازی سامانه جهاد عمرانی در این هشت محور نیازمندان احصا و در اولویت‌بندی قرار گرفته و بر اساس نیاز از خدمات بهره‌مند می‌شوند.

این مسئول با اشاره به توزیع 255 سری جهیزیه در استان زنجان در اسفند ماه سال گذشته، بیان داشت: تا کنون 580 سری جهیزه در قالب رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در استان زنجان توزیع شده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر