logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰:۲۱
[ شناسه خبر : ۲۱۱۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
دبیرهیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان زنجان:

نتایج رسیدگی به اعتراض 138 داوطلب شوراهای شهر در استان زنجان فردا اعلام می‌شود

نتایج-رسیدگی-به-اعتراض-138-داوطلب-شوراهای-شهر-در-استان-زنجان-فردا-اعلام-می‌شود
دبیرهیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان زنجان با اشاره به اینکه رسیدگی به اعتراض 138 داوطلب شوراهای شهر در استان به پایان رسید گفت: رسیدگی به اعتراض 138 داوطلب شوراهای شهر در استان زنجان در مراحل پایانی بوده و فردا نتایج آن اعلام می‌شود.

محمد‌رضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به روند رسیدگی به اعتراضات نامزدهای ردصلاحیت شده شورای شهر اظهار کرد: نتایج نهایی اعتراضات بررسی شده و امروز به ستاد انتخابات استان اعلام خواهد شد.

وی تاکید کرد: مجموع رد صلاحیت شده‌های هیئت نظارت و هیئت اجرایی 156 نفر بودند که از این تعداد 138 نفر اعتراض خود به هیئت نظارت اعلام کردند.

دبیرهیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان زنجان ابراز کرد: رسیدگی به اعتراضات در مراحل پایانی بوده و نتیجه نهایی آن پایان این هفته توسط فرمانداران به داوطلبین معترض اعلام خواهد شد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: اگر بعد از تایید نهایی کاندیداها مدارکی از افراد تایید صلاحیت شده به هیئت نظارت برسد که کاندیدای مورد نظر دارای صلاحیت نبوده به استناد بند ج ماده 63 قانون تشکیلات، وظایف و انتخاب شوراهای اسلامی، رسیدگی آن به هیئت نظارت مرکزی که در تهران بوده واگذار می‌شود.

محمدی با تاکید بر اینکه هیچ کدام از کاندیداها حق ندارند قبل از موعد تعیین شده تبلغات کنند بیان کرد: اگر افرادی قبل از اعلام نهایی اسامی تاییدگان تبلیغات کنند ابتدا تذکرات اولیه داده می‌شود و اگر فردی به تذکرات توجهی نداشته باشد به دادسرا معرفی خواهد شد تا برخورد قانونی انجام شود.

وی ابراز کرد: هر گونه تبلیغات در فضای حقیقی و مجازی غیرقانونی است و هیچ کدام از کاندیداها حق تبلیغات در خارج از زمان تعیین شده ندارند.

دبیرهیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان زنجان خاطر نشان کرد: تبلغات کاندیداهای شورای شهر استان زنجان از 23 تا 26 خردادماه تعیین شده و داوطلبین تنها در این زمان مجاز به تبلیغات هستند.

وی با بیان اینکه بعد از اعلام نتایج اعتراضات این مرحله داوطلبین رد صلاحیت شده در شهرهای بالای 200 هزار نفر مجاز هستند دوباره به هیئت نظارت مرکزی اعتراض کنند افزود: همه رد صلاحیت شدگان در این مرحله می توانند به هیات مرکزی نظارت اعتراض نمایند.//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر