logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۷
[ شناسه خبر : ۲۱۱۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون اداره کل ثبت احوال استان زنجان خبر داد؛

تسریع در حل مشکلات شناسنامه‌‌ای مردم تا قبل از انتخابات ریاست جمهوری در زنجان

تسریع-در-حل-مشکلات-شناسنامه‌‌ای-مردم-تا-قبل-از-انتخابات-ریاست-جمهوری-در-زنجان
معاون اداره کل ثبت احوال استان زنجان با اشاره به‌ آمادگی سازمان ثبت احوال برای همکاری و مشارکت در راستای برگزاری انتخابات باشکوه‌ گفت: حل مشکلات شناسنامه‌‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری تسریع می‌شود.

مهدی ژاله‌چیان در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد تدابیر انجام شده توسط ثبت احوال برای انتخابات اظهار کرد: همه تدابیر لازم برای ایام انتخابات انجام شده است.

وی با بیان اینکه مردم قبل از انتخابات می‌توانند مشکلات مدارک خود را برطرف کنند بیان کرد: مشکلات شناسنامه‌ای در کمترین زمان ممکن برطرف می‌شود.

معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی اداره کل ثبت احوال استان زنجان با اشاره به‌ آمادگی ثبت احوال برای همکاری و مشارکت در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات پیش رو اظهار داشت: تمام شرایط از سوی سازمان ثبت احوال برای برگزاری یک انتخابات پرشور و حضور حداکثری هموطنان فراهم شده است.

وی عنوان کرد: تا روز انتخابات ثبت احوال آماده بوده و مشکلات شناسنامه‌ای و کارت هوشمند همشهریان را در کمترین زمان ممکن برطرف می‌کند.

ژاله‌چیان افزود: از امروز نسبت به حل مشکل مغایرت اطلاعات فردی افراد در شناسنامه با کارت ملی هوشمند اقدام می‌شود و تمام تلاش خود را بکار گرفتیم تا قبل از انتخابات کسی مشکل شناسنامه‌ای نداشته باشد.

وی در مورد علت تاخیر در صدور کارت ملی هوشمند در استان زنجان گفت: شرکت‌هایی که مسئول تولید کارت هستند نسبت به تامین کارت ملی هوشمند با مشکل مواجه‌اند.

معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی اداره کل ثبت احوال استان زنجان بیان کرد: ثبت احوال تنها مسئول ثبت اطلاعات فردی افراد بر روی کارت ملی هوشمند است و از این لحاظ مشکلی وجود ندارد و ثبت اطلاعات افراد بر روی کارت‌ها در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: با این حال صدور کارت ملی هوشمند انجام می‌شود اما روند صدور آن به کندی پیش می‌رود.

ژاله‌چیان با بیان اینکه افرادی که درخواست کارت ملی هوشمند کردند با دریافت کد پیگیری ملی در کارهای اداری و بانکی مشکلی نخواهند داشت بیان کرد: با دریافت کد پیگیری اطلاعات فرد در تمام پایگاه‌های کشور ثبت می‌شود./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر