logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۷
[ شناسه خبر : ۲۱۱۷۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خبرداد

توزیع 1000 بسته معیشتی از سوی هلال احمر در زنجان

توزیع-1000-بسته-معیشتی-از-سوی-هلال-احمر-در-زنجان
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: به مناسبت ماه رمضان، یک هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان استان زنجان توزیع می‌شود.

سید قاسم موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و برای کمک به نیازمندان جامعه، جمعیت هلال احمر استان زنجان از روزهای اول انتشار ویروس کرونا در میدان حضور داشته و خدمات رسانی لازم را انجام داده است.

وی با بیان اینکه کمک به افرادی که معیشت آنها به دلیل انتشار بیماری کرونا به مخاطره افتاده است از خدمات ویژه هلال احمر محسوب می‌شود، ادامه داد: با استفاده از ظرفیت‌های خیرین بسته‌های معیشتی در استان تامین و در بین نیازمندان توزیع شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: هلال احمر استان در قالب پویش‌های مختلف اقدام به دستگیری از نیازمندان کرده است و این طرح در ماه رمضان نیز ادامه یافت و فردا یک هزار بسته معیشتی در استان توزیع می‌شود.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به اجرای پویش دست یار در زنجان، گفت: رویکرد این پویش دستگیری از نیازمندان و بهره‌گیری از توان و ظرفیت خیرین برای توزیع بسته‌های معیشتی است.

موسوی تصریح کرد: دستگیری از نیازمندان در ادامه فعالیت‌های بشردوستانه و عام‌المنفعه جمعیت هلال احمر است که تا کنون در دستگیری از نیازمندان جامعه کوتاهی نکرده است.

وی با بیان اینکه بانک اطلاعاتی نیازمندان جمع‌آوری و بسته‌های معیشتی در گروه‌های تعیین شده ارائه می‌شود، افزود: تلاش می‌شود تا نیازمندان واقعی از این بسته‌ها بهره‌مند شوند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در آخرین روزهای ماه رمضان نیز آیین توزیع بیش از یک هزار بسته معیشتی در قالب طرح همای رحمت ویژه نیازمندان و خانواده‌های کم برخوردار از سوی جمعیت هلال احمر استان زنجان برگزار می‌شود.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر