logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۹
[ شناسه خبر : ۲۱۱۷۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

زنجان در بحث خیریه‌ها حرف اول را می‌زند/ جهاد همدلی موجب کمک به همنوعان در زنجان شد

-زنجان-در-بحث-خیریه‌ها-حرف-اول-را-می‌زند-جهاد-همدلی-موجب-کمک-به-همنوعان-در-زنجان-شد
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: استان زنجان در بحث خیریه‌ها حرف اول را می‌زند و نوعدوستی مردم زنجان موجب خدمات رسانی مطلوب به نیازمندان شده است.

به گزارش موج رسا; همایش بین‌المللی آیین محبت به همت امور اجتماعی، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان امروز به صورت مجازی برگزار شد.

آیت الله شیخ علی خاتمی امروز در مراسم همایش بین‌المللی آیین محبت با تقدیر از مدافعان سلامت اظهار داشت: خیرین و نیکوکاران استان زنجان با جهاد همدلی شبکه درمان و بهداشت استان زنجان را یاری رساندند.

وی با بیان اینکه در کنار نقش مردم که در رعایت پروتکل‌ها نقش ویژه‌ای داشتند، افزود: مردم زنجان در کنار این رعایت‌ها، کریمانه وارد میدان شدند و با استفاده از ظرفیت انجمن‌ها،پایگاه‌های مقاومت، مساجد و امامان جماعت در پیشگیری از بیماری کرونا و رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه خوش درخشیدند.

آیت‌الله خاتمی بیان داشت: در قالب رزمایش کمک مومنانه نسبت به تامین معیشت نیازمندان استان تلاش شد و تا کنون هزاران بسته معیشتی در بین نیازمندان استان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه استان زنجان در بحث خیریه‌ها حرف اول را می‌زند، ادامه داد: نوعدوستی مردم زنجان موجب خدمات رسانی مطلوب به نیازمندان شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با بیان اینکه با گذشت 14 ماه از انتشار ویروس کرونا در حال حاضر خدمات با انسجام بیشتر و موفقیت بیشتری ارائه می‌شود، ادامه داد: ضروری است هر کس به اندازه وسع و توان خود و به شکرانه بازوی توانمند در دستگیری از نیازمندان بکوشد.

استاندار زنجان در ادامه این جلسه با تبریک عید سعید فطر، اظهار داشت: قریب به 16 ماه از مبارزه با بیماری کرونا می‌گذرد و در این مدت خیرین، سمن‌ها و پویش‌های مردمی بازوان توانمند مدیریت استان زنجان بوده‌اند.

فتح‌الله حقیقی با بیان اینکه با برنامه‌ریزی هدفمند و موثر می‌توانیم از ظرفیت خیرین و سمن‌ها در استان بهتر استفاده کنیم، افزود: امروز همه جوامع درگیر این ویروس هستند که تنها راه مقابله با آن تغییر رفتار اجتماعی است که سمن‌ها و خیرین نقش مهمی را در این موضوع دارند.

وی برضرورت توجه به پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا ویروس تاکید کرد و گفت: زنجان این بحث در کشور استان موفقی بوده و همواره مورد تقدیر قرار گرفته است که نقش سمن‌ها در کسب این موفقیت‌ها انکارناپذیر است.

استاندار زنجان با اشاره به نقش خیرین در موضوع درمان و ارتقای خدمات رسانی به بیماران کرونایی، بیان داشت: در حال حاضر 8 هزار سمن و پویش‌های مردمی و همیاران سلامت در گستره استان از روستا تا شهر فعالیت می‌کنند.

حقیقی تصریح کرد: امیدواریم همه دستگاه‌ها و نهادهای ذیربط با استفاده از نقشه راه و برنامه‌ریزی از این پتانسیل‌های بی‌ادعا و گمنام بیشتر استفاده کنند.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر