logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۷
[ شناسه خبر : ۲۱۱۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در شورای اداری استان زنجان انجام شد؛

رونمایی از پوستر سریال شهید شهریاری/ شهدای هسته‌ای سند مظلومیت ایران اسلامی

رونمایی-از-پوستر-سریال-شهید-شهریاری-شهدای-هسته‌ای-سند-مظلومیت-ایران-اسلامی
با حضور مسئولان استان زنجان، از پوستر سریال شهید شهریاری با عنوان صبح آخرین روز، رونمایی شد.

به گزارش موج رسا; فتح‌الله حقیقی امروز در جلسه شورای اداری استان زنجان، اظهارداشت: شهدای دانشمند هسته‌ای سند مظلومیت ایران اسلامی است و شهید شهریاری سند آمیختگی ایمان، دین، خون و شهادت است.

وی افزود: این اثر هنری بخشی از ارزش‌های این شهید را در جامعه تببین می‌کند و اگر پافشاری، تلاش و همت مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان نبود این سریال به سرانجام نمی‌رسید.
این مسئول با تقدیر از سایر دست اندرکاران این سریال، بیان داشت: این سریال بخشی از فعالیت‌های کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان است.
استاندار زنجان خاطرنشان کرد: فعالیت‌های کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان از سال گذشته آغاز شده و ضروری است مسئولان پیگیری‌های استانی و ملی را برای برگزاری این کنگره انجام دهند.
حقیقی برضرورت عملیاتی شدن فعالیت‌های کنگره ۳۵۳۵ شهید استان تاکید کرد و افزود: باید جلسات با هماهنگی بیشتر برگزار و مسئولان گزارش کار دهند.
وی با بیان اینکه با توجه به کاهش بارندگی‌ها و قرار گرفتن زنجان در میانه جدول مدیریت مصرف انجام و ادارات از مصرف بی‌رویه جلوگیری کنند که ابلاغیه لازم در این زمینه صادر می‌شود.
این مسئول بیان داشت: باید مشکل آب روستاهای استان زنجان بررسی و فرمانداران و بخشداران گزارش‌های لازم را ارائه کنند.
استاندار زنجان یادآورشد: از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها برای تحقق شعار سال انجام می‌شود همانگونه که در سال گذشته پروژه‌های خوبی در استان افتتاح شد.
حقیقی تصریح کرد: در سال ۸۱ تا سال ۹۷ تنها بخش کوچکی همچون پیدا کردن زمین و نامه‌نگاری برای منطقه ویژه اقتصادی انجام شد اما در مجلس قبلی به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع داده شد اما استان پیگیری‌های لازم را انجام داد و در نهایت هفته گذشته ۱۳ منطقه تصویب شد که زنجان جزو این ۱۳ منطقه بود.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در ادامه این جلسه با اشاره به آغاز ساخت سریال شهید شهریاری در شهریورماه سال گذشته، افزود: در این سریال ۴۰۰ بازیگر اصلی و ۳ هزار و ۵۰۰ هنرور هنرنمایی کردند.
محسن لطیفی با بیان اینکه این سریال از هفته آینده از شبکه‌های دو و شما به نمایش در می‌آید، افزود: این سریال در عرض هشت ماه آماده شد که امیدواریم در شان این شهید و فخر ایران عزیز باشد.
این مسئول با تقدیر از دست اندرکاران تولید این سریال، گفت: سریال شهید شهریاری در ۳۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای تولید شده است.
در پایان این جلسه از پوستر سریال شهید شهریاری رونمایی شد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر