logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۶
[ شناسه خبر : ۲۱۱۵۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان تاکید کرد؛

ضرورت ادامه رزمایش مواسات و همدلی تا پایان کرونا

ضرورت-ادامه-رزمایش-مواسات-و-همدلی-تا-پایان-کرونا
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان بر ضرورت ادامه رزمایش مواسات و همدلی تا پایان کرونا تاکید کرد.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله شیخ علی خاتمی امروز در جلسه شورای اداری استان زنجان، اظهارداشت: از خداوند متعال بخواهیم این ماه را آخرین ماه رمضان عمرمان قرار ندهد و آنچه به بندگان خالص و خوب خود اعطا کرده است به ما نیز عطا فرماید.

وی یادآورشد: عید فطر عید بندگی و یک ماه عبادت و بندگی است که جای بسیار خوشحالی دارد.
امام جمعه زنجان با تقدیر از مدافعان سلامت و همکاری و همراهی مردم با مدافعان سلامت، افزود: در بخش مواسات و همدلی گام‌هایی در استان برداشته شد و تا پایان این ویروس کرونا باید به فکر افرادی که نیازمند هستند کمک کنند.
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان خاطرنشان کرد: دعای ۴۴ صحیفه سجادیه دارای تعابیر بسیار ارزشمندی است که توصیه می‌کنم مردم این دعا را بخوانند.
وی ادامه داد: در ماه رمضان امسال در رزمایش مواسات،همدلی و کمک مومنانه خدمات خوبی به مردم داده شد و کمیته امداد امام خمینی(ره) ۳۵ هزار پرس غذا در این ماه توزیع کرد.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان در ادامه این جلسه، اظهارداشت: مدیریت مصرف آب در تابستان به دلیل شروع زودهنگام فصل تابستان و خشکسالی موجود ضروری است.
وی از افزایش مصرف برق در استان زنجان خبر داد و افزود: در فرورین ماه با افزایش ۲۹ درصدی مصرف در استان زنجان مواجه بودیم.
علیزاده برضرورت مدیریت مصرف انرژی در استان تاکید کرد و گفت: پیش‌بینی می‌شود ۴ هزار مگاوات در کشور کمبود احساس شود که اگر این موضوع مدیریت نشود مشکلات بسیاری به وجود میآورد.
این مسئول خاطرنشان کرد: ۸۰ درصد مشترکین استان زنجان خانگی و تنها یک درصد مشترکین صنعتی هستند که باید نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد مصرف خود را کاهش دهند.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان از ممنوع بودن استفاده از کولرهای گازی در ادارات خبر داد و گفت: بار مصرفی ادارات استان نیز باید نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد کاهش یافته و یک ساعت در پیک برق ادارات خاموش می‌شود.
علیزاده خاطرنشان کرد: از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریورماه برای کاهش مصرف ۵۰ درصدی میزان مصرف ادارات استان زنجان مانور برگزار می‌شود.//ن
 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر