logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۲
[ شناسه خبر : ۲۱۱۰۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس هیات قایقرانی استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا خبر داد؛

تلاش هیات قایقرانی زنجان برای حضور بهمن نصیری در مسابقات المپیک

تلاش-هیات-قایقرانی-زنجان-برای-حضور-بهمن-نصیری-در-مسابقات-المپیک
رئیس هیات قایقرانی استان زنجان گفت: بهمن نصیری، قایقران زنجانی به همراه نازنین مَلایی از گیلان به مقام دوم مسابقات انتخابی المپیک در بخش آقایان و بانوان دست یافته که با توجه به امکان حضور یکی از این ورزشکاران در مسابقات المپیک، نهایت تلاش هیات قایقرانی استان زنجان برای حضور بهمن نصیری خواهد بود.

غفور حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برگزاری مسابقات قایقرانی انتخابی المپیک طی روزهای 15 تا 17 اردیبهشت اظهار داشت: زینب نوروزش در بخش بانوان به مقام سوم رسید و از حضور در مسابقات المپیک، باز ماند.

وی با بیان اینکه بهمن نصیری از زنجان در بخش آقایان و نازنین مَلایی از گیلان در بخش بانوان به مقام دوم دست یافتند، خاطرنشان کرد: طبق سهمیه اعلامی، یک نفر از بین این 2 ورزشکار می‌توانند در مسابقات المپیک حضور پیدا کنند.

حمیدی با بیان اینکه نهایت تلاش هیات قایقرانی استان زنجان برای حضور بهمن نصیری در مسابقات المپیک است، افزود: به دلیل اینکه نصیری با عبور از سد رقبای بسیار قوی به این مقام دست یافته لذا تلاش و رایزنی لازم با فدراسیون صورت می‌پذیرد تا ورزشکار زنجانی برای حضور در مسابقات المپیک، انتخاب شود.

رئیس هیات قایقرانی استان زنجان گفت: تلاش بر این است که بهمن نصیری، افتخار حضور در المپیک را به دست آورد اما هر کدام از ورزشکاران که با انتخاب فدراسیون در مسابقات المپیک حاضر شود، افتخاری برای ورزش ایران است.

وی با بیان اینکه بهمن نصیری به صورت منظم در تمرینات تیم ملی در تهران حضور داشت، خاطرنشان کرد: هیات قایقرانی استان زنجان در حد توان، حمایت‌های مادی و غیرمادی لازم از نصیری و سایر ورزشکاران را به عمل آورده است.

حمیدی در خصوص تاثیرات شیوع ویروس کرونا به روند تمرینات قایقرانان زنجانی اظهار داشت: قایقرانی، جزء رشته‌هایی است که معمولا فاصله اجتماعی در ترمینات رعایت می‌شود و اکثر ورزشکاران به صورت انفرادی تمرین می‌کنند لذا تمرینات این ورزشکاران با مختل مواجه نشد و کرونا تاثیر چندانی به فعالیت آن‌ها نداشت.

وی اظهار داشت: مشکل چندانی در قایقرانی نداشتیم اما ورزشکاران در بخش کانوپولو به دلیل در کنار هم بودن، تمرین ندارند.

رئیس هیات قایقرانی استان زنجان با بیان اینکه ورزشکاران رشته کانوپولو بیش از یک سال است که به دلیل شیوع کرونا هیچ تمرینی ندارند، گفت: ورزشکاران مستعدی در این رشته داریم اما متاسفانه به دلیل محدودیت‌های کرونایی تمرین نمی‌کنند البته علی‌رغم این شرایط، تعدادی از ورزشکاران این رشته را نیز به مسابقات کشوری اعزام کرده بودیم.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر