logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۱
[ شناسه خبر : ۲۱۱۰۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان زنجان:

هیچ مصوبه‌ای در مورد افزایش قیمت نان در زنجان نداریم

هیچ-مصوبه‌ای-در-مورد-افزایش-قیمت-نان-در-زنجان-نداریم-
معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان زنجان با بیان اینکه هیچ مصوبه‌ای در مورد افزایش قیمت نان در زنجان نداریم گفت: با افزایش خودسرانه قیمت نان در استان زنجان برخورد می‌شود.

اسماعیل مسلمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا;با اشاره به مطرح شدن موضوع افزایش قیمت نان در استان زنجان اظهار کرد: هیچ گونه افزایش قیمت نان در استان زنجان نداریم و اگر هر نانوایی قیمت نان را افزایش دهد خودسرانه بوده و تخلف محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه با افزایش خودسرانه قیمت نان در زنجان به جد برخورد می‌شود تصریح کرد: در صورت مشاهده تخلف افزایش قیمت نان نانوای متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی خواهد شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان زنجان گفت: مردم در صورت مشاهده تخلف و افزایش قیمت خودسرانه نان موارد را به سازمان صمت گزارش دهند تا برخورد قانونی انجام شود.

وی در ادامه با اشاره به کاهش احکتار در استان زنجان خاطر نشان کرد: ثبت اطلاعات انبار در سامانه جا افتاده و مشکلی در این باره در استان زنجان نداریم.

مسلمی گفت: راه اندازی سامانه انبار‌ها جلوی احتکار کالاها را در سطح استان زنجان گرفته است.

وی همچنین در خصوص کمبود نیروی بازرسی در استان زنجان خاطر نشان کرد: در حال حاضر نیز با این مشکل مواجه هستیم و این موضوع را در سطح کشوری پیگیری می‌کنیم اما تا به امروز تصمیمی درباره افزایش نیروهای بازرسی گرفته نشده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان زنجان ابراز کرد: برای جبران کمبود نیروهای بازرسی از ظرفیت بسیج اصناف استفاده می‌شود.

وی عنوان کرد: در حال حاضر همچنان طرح نظارت ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود و بیشتر پرونده‌هایی که در این ماه تشکیل شده در حوزه کم فروشی بوده است./ع  

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر