logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۷
[ شناسه خبر : ۲۱۰۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

روز قدس مصداق وحدت مسلمانان و آزادی خواهان جهان است

روز-قدس-مصداق-وحدت-مسلمانان-و-آزادی-خواهان-جهان-است
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: روز قدس مصداق وحدت کل جهان و مسلمانان شیعه و سنی و کشورهای اسلامی است که باید این روز گرامیداشته شود.

 مصطفی طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهارداشت: اگر مسلمانی صدای مظلومیت مسلمان دیگری بشنود و نسبت به آن بی‌تفاوت باشد از دایره اسلام خارج شده است.

وی با بیان اینکه همه دنیا واقف به مظلومیت مردم فلسطین هستند، افزود: حمایت از فلسطین وظیفه همه مردم مسلمان و آزادی خواهان جهان است.
عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: رژیم غاصب اسرائیل به تعبیر قرآن به عنوان حزب شیطان تنها به دنبال سرزمین‌های اشغالی نیست و برای کل بشریت برنامه دارد که باید جریان الهی در مقابل چنین تفکراتی ایستادگی کند.
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امام خمینی(ره) آخرین جمعه ماه رمضان را هوشمندانه برای دفاع از مردم فلسطین روز قدس نامگذاری کردند، افزود: دین اسلام به عنوان دین جهاد و مبارزه فقط به مسائل فردی نمی‌پردازد  و مسائل سیاسی و اجتماعی در آن برجسته است که مبارزه با اسرائیل غاصب نیز به عنوان بعد سیاسی دین اسلام مورد توجه باشد.
طاهری خاطرنشان کرد: روز قدس مصداق  وحدت کل جهان و مسلمانان شیعه و سنی و کشورهای اسلامی است که باید این روز گرامیداشته شود.
وی گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا امکان برگزاری راهپیمایی روز قدس وجود ندارد اما باید این روز بزرگداشته شده و حمایت از قدس شریف ادامه یابد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر