logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۲
[ شناسه خبر : ۲۱۰۵۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
طی هفته هلال احمر؛

۳۰ برنامه در استان زنجان توسط هلال احمر اجرا می‌شود

۳۰-برنامه-در-استان-زنجان-توسط-هلال-احمر-اجرا-می‌شود
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: همزمان با هفته هلال احمر از ۱۸ تا ۲۴ اردیبهشت ماه امسال ۳۰ برنامه در بخش‌های مختلف با رعایت پروتکل‌ها بهداشتی در سطح استان اجرا می‌شود.

به گزارش موج رسا; به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان، سید قاسم موسوی اظهار داشت: طی هفته جمعیت هلال احمر ۳۰ برنامه در استان برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: شعار هفته صلیب سرخ و هلال احمر «یک قرن خدمات داوطلبانه، مقایسه نشدنی» اعلام کرد و ابراز داشت: این هفته از ۱۸ تا ۲۴ اردیبهشت ماه می‌باشد و ما در آستانه صدمین سالگرد تأسیس جمعیت هلال احمر در کشور هستیم، امیدوارم بتوانیم همچون قرن گذشته در قرن جدید نیز با خدمات قابل توجه و مثال زدنی با تلاش امدادگران، اعضا و داوطلبان و همچنین مردم عزیز کشورمان خدمات مطلوبی ارائه دهیم.

موسوی گفت: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران هم اولین بار در سال ۱۳۰۱ با تلاش‌های آقای دکتر امیر اعلم تاسیس شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: با بیان اینکه بیش از ۳۰ برنامه در مرکز استان و شعب جمعیت هلال احمر ا اجرا می‌شود که مهمترین برنامه‌ها حضور در مزاری شهدای گمنام و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل، امضای تفاهم نامه هلال احمر و سازمان بسیج سازندگی استان و افتتاح دوره آموزشی نیروهای جهادی و گسترش فعالیت‌های آموزشی در سطح جامعه و خانه‌های هلال درسطح استان با استفاده از ظرفیت فضای مجازی خواهد بود.

موسوی تاکید کرد: افتتاح سراسری خانه‌های هلال در استان زنجان از دیگر برنامه‌های هفته هلال احمر استان است.

وی افزود: کارگاه آموزشی تاب آوری زنان در بحران ویژه پرسنل خانم با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و ارائه خدمات درمانی و توانبخشی به مراجعان با تخفیف ویژه و برپایی مانورهای امدادی (ساعت صفر و دورمیزی) از دیگر برنامه‌های این هفته است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، اعزام کاروان‌های تسکین آلام بشری و سلامت به روستاها و مناطق محروم درسطح استان، دیدار با خانواده شهدای امدادگرو ایثارگر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، رونمایی از کتاب همسران شهدای امداد و نجات به صورت کشوری، برگزاری مسابقه کتابخوانی، جشنواره بین المللی شعر و عکس مادران نجات به صورت کشوری و رونمایی از سامانه جامع آموزش همگانی و برگزاری ویدئو کنفرانس از طریق آن سامانه به صورت کشوری را از دیگر برنامه‌های هفته هلال احمراعلام کرد.

موسوی تاکید کرد: طی سال گذشته ۶۱ هزار و ۱۸۱ نفر به درمانگاه مرحوم بنائی هلال احمر در بخش‌های مختلف پزشک عمومی، متخصص، دنداپزشکی، مامایی، پاراکینیک، پروسیزر مراجعه کردند.

وی افزود: همچنین طی سال گذشته برای سه هزار و ۳۷۰ نفر نیز در مرکز جامع توانبخشی هلال احمر استان زنجان و در بخش‌های مختلف گفتار درمانی، فیزیوتراپی، ارتوپد فنی، کاردرمانی خدمات ارائه شد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر