logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۶
[ شناسه خبر : ۲۱۰۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس سازمان بسیج رسانه:

مسئله قدس نشان داد که با مذاکره نمی‌توان حقی را گرفت

مسئله-قدس-نشان-داد-که-با-مذاکره-نمی‌توان-حقی-را-گرفت
رئیس سازمان بسیج رسانه گفت: به برکت 40 سال ایستادگی امروز طرح از نیل تا فرات رژیم غاصب اسرائیل با شکست مواجه شده است.

مسعود بصیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: روز قدس یادآور ظلمی است که به مسلمانان روا داشته شده و این روز به عنوان ایستادگی گرامیداشته می‌شود.

وی با بیان اینکه وضعیت سرزمین‌های اشغالی یادآور این نکته به کسانی است که فکر می‌توانند با مذاکره با دشمن دارای دستکش مخملی اما دست چدنی می‌توان حق را گرفت، ادامه داد: روز قدس بیانگر این موضوع است که اگر می‌خواهیم سرزمین مسلمین از لوث استکباران پاک شود باید در برابر آنها ایستادگی کنیم.

این مسئول مردم غزه را نماد ایستادگی و مقاومت عنوان کرد و گفت: در دهه‌های گذشته به مردم غزه ثابت شده است که مذاکره با رژیم غاصب اسرائیل منفعتی ندارد چرا که وقتی وارد مذاکره با این رژیم جعلی شدند نه تنها حقوق آنها محترم شمرده نشد بلکه روز به روز به شهرک سازی و ظلم بیشتر علیه مردم مظلوم این منطقه افزوده شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه خاطرنشان کرد: اسرائیل در 42 سال اخیر بعد از پیروزی انقلاب اسلامی که امام خمینی (ره) توجه ویژه‌ای به روز قدس و مسئله فلسطین کردند و در حال حاضر همه جهانیان این روز را می‌شناسند و  گرامی می‌دارند نه تنها بر وسعت سرزمینی خود نتوانست اضافه کند، بلکه سرزمین‌های خود را نیز از دست داد.

بصیری خاطرنشان کرد: در حال حاضر پادگان آمریکایی‌ها در منطقه خاورمیانه با جمعیت 8 میلیونی اسیر مشکلات سیاسی شده و اسرائیلی‌ها نیز در درون دچار چالش جدی هستند که همه اینها به برکت ایستادگی و مقاومت به دست آمده است.

وی یادآور شد: زمانی که برخی سران فلسطین وارد مذاکره با رژیم غاصب اسرائیل شدند فکر می‌کردند با مذاکره می‌توانند حقی را به دست آورند اما امروز به همه مردم در سرزمین‌های اشغالی ثابت شده است که ایستادگی می‌تواند حقوق آنها را تحقق بخشد.

این مسئول با اشاره به اینکه روز قدس یادآور ایستادگی و مقاومت و ظلمی است که بر مردم فلسطین روا داشته شده است، افزود: این روز نشان می‌دهد که اگر در برابر قدرت‌های استکباری ایستادگی نکنیم امروز سرنوشت ما به سرنوشت مردم مظلوم و آوارگان میلیونی فلسطینی که خارج از سرزمین خود بدون شناسنامه و بدون اقامت در کشورها و اردوگاه‌های مختلف آواره هستند، دچار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه با بیان اینکه روز قدس روز گرامیداشت عظمت و مجد اسلامی است که باید هر سال باشکوهتر از سال‌های گذشته گرامی داشته شود، افزود: این روز نشان می‌دهد که اگر مقاومت نکنیم داعش در کنار ما رشد کرده و سرزمین‌های خود را از دست خواهیم داد.

بصیری خاطرنشان کرد: به برکت 40 سال ایستادگی امروز طرح از نیل تا فرات رژیم غاصب اسرائیل با شکست مواجه شده است و این رژیم جعلی در حل مشکلات داخلی و سیاسی خود فرو مانده و نمی‌تواند مشکلات خود حل کند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر