logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۹
[ شناسه خبر : ۲۱۰۲۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر انجمن خیریه کلیوی استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا خبر داد؛

توزیع بسته‌های معیشتی به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال در‌ بین مددجویان انجمن کلیوی زنجان

توزیع-بسته‌های-معیشتی-به-ارزش-۵۰۰-میلیون-ریال-در‌-بین-مددجویان-انجمن-کلیوی-زنجان
مدیر انجمن خیریه کلیوی استان زنجان از توزیع ۱۲۵ بسته معیشتی در مجموع به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال در بین مددجویان این انجمن در ماه مبارک رمضان خبر داد.

محمدرضا طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: با کمک‌های مردمی و خیرین زنجانی در آستانه عید سعید نوروز نیز ۱۰۰ بسته معیشتی در بین بیماران نیازمند کلیوی توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: با هدف تهیه و توزیع رایگان بسته‌های معیشتی و مومنانه در ماه مبارک رمضان ۱۲۵ بسته معیشتی در مجموع به ارزش 500 میلیون ریال از محل کمک‌های مردمی، تهیه و در بین بیماران نیازمند توزیع شد.

طهماسبی با بیان اینکه این خدمات در سال‌های گذشته در قالب مراسم افطاری برگزار می‌شد، گفت: متاسفانه در 2 سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و پرهیز از تجمعات و دورهمی‌ها این خدمات به صورت سبد معیشتی در بین خانواده‌ها توزیع شد.

مدیر انجمن خیریه کلیوی استان زنجان با اشاره به مهمترین اقلام تهیه‌شده توسط خیرین، اظهار داشت: این بسته‌ها شامل برنج، روغن، ماکارانی، رُب، مرغ، چای، خرما، گوشت و... بود که ارزش ریالی هر کدام از بسته‌های توزیع‌شده در بین بیماران دیالیزی، پیوندی و مراقبتی ۴ میلیون ریال است.

وی با اشاره به افزایش هزینه‌های دارو و درمان بیماران کلیوی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون مشکل اصلی و اساسی انجمن کلیوی، کاهش کمک‌های مردمی به‌خصوص از ناحیه قلک‌ها و بنر مجالس در اوضاع و شرایط کرونایی است.

طهماسبی با بیان اینکه کمک‌های متفرقه از احسان و نذورات طی این مدت خوب بوده است، گفت: با توجه به حذف و عدم برگزاری مجالس و مراسم جشن و عزا، انتظار می‌رود هزینه‌های این مراسم برای درمان و داروی بیماران از ناحیه انجمن به عنوان نهاد رسمی حامی بیماران کلیوی اختصاص یابد.

مدیر انجمن خیریه کلیوی استان زنجان تصریح کرد: خیرین و مردم نوع‌دوست می‌توانند هدایا و کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به شماره حساب‌های همدلی ۲۵۲۵ بانک ملی و یا شماره کارت ۶۰۳۷۷۹۹۵۱۹۳۷۶ و یا سایر حساب‌های اعلامی انجمن کلیوی واریز و یا به صورت حضوری به دفتر انجمن خیریه کلیوی استان زنجان واقع در شهرک آزادگان، انتهای خیابان فروردین، اهدا کنند تا گوشه‌ای از آلام این بیماران کاهش پیدا کند.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر