logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۸
[ شناسه خبر : ۲۱۰۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان زنجان:

شورای ائتلاف برای انتخابات ریاست جمهوری به جمع‌بندی مصداقی نرسیده است

شورای-ائتلاف-برای-انتخابات-ریاست-جمهوری-به-جمع‌بندی-مصداقی-نرسیده-است
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: شورای ائتلاف برای انتخابات ریاست جمهوری شورا به جمع‌بندی مصداقی نرسیده است.

محمد اسماعیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی از سال 96 تشکیلات نسبتا قوی و سراسری را در کشور شکل داده است و بعد از موفقیت نسبی و قابل قبول در انتخابات مجلس شورای اسلامی در سطح کشور، نمایندگان ولایی و انقلابی به مجلس شورای اسلامی راه یافتنند.

وی با بیان اینکه برای انتخابات 1400 شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ساختار جدیدی را را آغاز کرده است، ادامه داد: در حال حاضر سامانه‌ای برای ثبت‌نام داوطلبان طراحی شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در شهرستان‌های مختلف کشور مجامع عمومی شکل گرفته است که پس از تشکیل این مجمع، مجمع منتخب تشکیل و منتخبین را انتخاب می‌کند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان زنجان بیان داشت: مجمع منتخبین نسبت به انتخاب شورای ائتلاف شهرستان‌ها اقدام می‌کند که در شورا در همه شهرستان‌های استان زنجان بجز دو شهرستان که تعداد اعضا به حد نصاب نرسیده است، تشکیل شده است.

اسماعیلی از هماهنگی و انجام کار مشترک با شورای وحدت استان برای معرفی کاندیداهای مورد نظر در شوراهای اسلامی شهر خبرداد و گفت: هنوز در خصوص انتخابات ریاست جمهوری شورا به جمع‌بندی مصداقی نرسیده است.

وی با بیان اینکه تجربه 42 ساله انقلاب اسلامی نشان می‌دهد که حضور حداکثری در انتخابات یک اصل مهم محسوب می‌شود که  در زمان حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به این موضوع توجه ویژه‌ای شده است، افزود: حضور حداکثری در انتخابات نشان می‌دهد که مردم  پشتوانه نظام اسلامی هستند.

این مسئول بیان داشت: حضور مردم در انتخابات موجب تقویت همبستگی و تعیین سرنوشت می‌شود اگر چه انتخاب اصلح نیز باید مورد توجه باشد چرا که با انتخاب افراد اصلح مشکلات کشور حل می‌شود.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان زنجان تصریح کرد: به برکت نظام اسلامی و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای کشورهای غربی و استکبار جهانی نمی‌توانند برای مردم ایران تصمیم‌گیری کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر