logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۶
[ شناسه خبر : ۲۰۹۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار طارم در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا:

زمین قابل واگذاری به سرمایه‌گذاران جدید صنعتی در طارم وجود ندارد

زمین-قابل-واگذاری-به-سرمایه‌گذاران-جدید-صنعتی-در-طارم-وجود-ندارد
فرماندار طارم در مورد واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران جدید صنعتی گفت: در حال حاضر مشکلی که داریم این است که زمین مناسب و قابل واگذاری از اراضی ملی در شهرستان طارم به سرمایه گذاران جدید صنعتی وجود ندارد.

ستار صفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه یک ناحیه صنعتی در شهرستان طارم وجود دارد اظهار کرد: مدیریت این ناحیه در سال‌های گذشته با سازمان جهادکشاورزی بود که بعد‌ها تصمیم گرفته شد که مدیریت آن به شهرک‌های صنعتی واگذار شود.

وی تصریح کرد: تنها ناحیه صنعتی طارم با شهرک صنعتی آببر در کنار همدیگر ایجاد شدند و اکثر واحدهای فرآوری زیتون در این شهرک مستقر هستند.

فرماندار طارم با تاکید براینکه بیشترین واحدهای فرآوری زیتون در گیلوان، گیلانکشه و هندی‌کندی فعالیت دارند ابراز کرد: تمام زمین‌های قابل واگذاری در شهرک صنعتی آببر به سرمایه‌گذاران واگذار شده است.

وی با بیان اینکه واحدهایی که در این شهرک مستقر هستند با تایید کامل محیط زیست انجام شده است عنوان کرد: واحدهای روغن‌کشی زیتون و همچنین واحدهای فرآوری کشاورزی با اولویت زیتون و سیر در این شهرک مستقر هستند.

صفری با اشاره به اینکه در حال حاضر در شهرک صنعتی طارم زمین قابل واگذاری برای سرمایه‌گذاران جدید وجود ندارد گفت: سال گذشته برای افزایش محدوده شهرک صنعتی طارم اقدام شد و امکان افزایش محدوده این شهرک وجود دارد.

وی افزود: پیگیری‌ها و اقدامات اولیه از شرکت شهرک‌های صنعتی انجام دادیم و به این نتیجه رسیدیم که در بخش جنوب غرب شهرک امکان افزایش محدوده وجود دارد.

فرماندار طارم خاطر نشان کرد: تحقق این موضوع همکاری منابع طبیعی و سایر ادارات را می‌طلبد و در تلاش هستیم هر چه سریعتر این موضوع در طارم اتفاق بیفتد.

وی یادآور شد: امیدواریم افزایش محدوده شهرک صنعتی طارم هرچه سریعتر محقق شود تا بتوانیم زمین‌های جدید را به سرمایه‌گذاران واگذار کنیم.

صفری خاطر نشان کرد: در حال حاضر مشکلی که در شهرستان طارم داریم این است که زمین مناسب برای واگذاری از اراضی ملی به سرمایه‌گذاران جدید صنعتی تقریبا دیگر وجود ندارد./ع

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر