logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۰
[ شناسه خبر : ۲۰۹۹۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

همه باید برای برگزاری باشکوه کنگره 3535 شهید زنجان تلاش کنند/ برگزاری این کنگره ادای تکلیف شرعی، اخلاقی و اجتماعی است

همه-باید-برای-برگزاری-باشکوه-کنگره-3535-شهید-زنجان-تلاش-کنند-برگزاری-این-کنگره-ادای-تکلیف-شرعی،-اخلاقی-و-اجتماعی-است
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: برگزاری کنگره شهدا باید موجی در جامعه به ویژه نسل جوان که در دوران دفاع مقدس نبوده و شرایط اقتصادی و سیاسی دنیا را ندیده‌اند، ایجاد کند تا گوشه‌ای از ادای دین انجام شود.

آیت‌الله شیخ علی خاتمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت: برگزاری کنگره 3535 شهید استان زنجان ادای تکلیف شرعی، اخلاقی و اجتماعی و یک دین نسبت به شهدای گرانقدر استان زنجان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه به برکت خون شهدا امروز نظام اسلامی دارای اقتدار و امنیت در منطقه است، افزود: برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا کنگره ملی شهدا امسال در استان زنجان برگزار می‌شود.

امام جمعه زنجان یادآور شد: برای برگزاری کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان باید از همه توان استفاده شده و برای برگزاری باشکوه و تاثیرگذار این کنگره تلاش کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان خاطرنشان کرد: برگزاری این کنگره باید موجی در جامعه به ویژه نسل جوان که در دوران دفاع مقدس نبوده و شرایط اقتصادی و سیاسی دنیا را ندیده‌اند، ایجاد کند تا گوشه‌ای از ادای دین انجام شود.

آیت‌الله خاتمی تصریح کرد: ضروری است رشادت‌ها، شهامت‌ها، اخلاص و ایثار رزمندگان و شهدای اسلامی به ویژه شهدا و رزمندگان استان زنجان در جامعه منعکس شود.

وی با اشاره به اینکه شهدا همچون ستارگانی هستند که با آنها می‌شود راه را پیدا کرد، افزود: برای برگزاری مطلوب این کنگره باید از روح بلند شهدا کمک بگیریم.

امام جمعه زنجان یادآور شد: فعالیت‌های کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان از یک سال گذشته آغاز شده و بسیاری از کارها و فعالیت‌های اجتماعی با رنگ و به یاد شهدا برگزار شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با بیان اینکه کارهای وسیعی برای برگزاری کنگره ملی شهدای استان زنجان انجام شده است، افزود: فعالیت‌های دیگری در حال انجام است که باید کمیته‌های این کنگره در برگزاری آن تلاش کنند.

آیت‌الله خاتمی برضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با برگزاری کنگره ملی شهدا در استان تاکید کرد و گفت: همگان تکلیف داریم تا برای برگزاری مطلوب این کنگره ماندگارترین اقدامات انجام شود.

وی تصریح کرد: شهدای گرانقدر استان زنجان بدون کوچکترین چشمداشتی در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافتند و امروز برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا باید در برگزاری کنگره کوتاهی نکنیم.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر