logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۳۲
[ شناسه خبر : ۲۰۹۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
طی حکمی از سوی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش؛

حسن مظفری رئیس ستاد اجرایی فعالیت‌های تابستانی دانش‌آموزان سراسر کشور شد

حسن-مظفری-رئیس-ستاد-اجرایی-فعالیت‌های-تابستانی-دانش‌آموزان-سراسر-کشور-شد
طی حکمی از سوی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، حسن مظفری (مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان) با حفظ سمت به عنوان «رئیس ستاد اجرایی فعالیت‌های تابستانی دانش‌آموزان سراسر کشور» منصوب شد.

به گزارش موج رسا; و به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، طی حکمی از سوی علیرضا کاظمی (معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش)، حسن مظفری (مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان) با حفظ سمت به عنوان «رئیس ستاد اجرایی فعالیت‌های تابستانی دانش‌آموزان سراسر کشور» منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است:

فعالیت‌های تابستانی امسال نیز همچون سال گذشته به صورت مجازی و در بستر شبکه آموزشی شاد و در راستای تحقق راهکار 17-4 سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که به منظور گسترش بهره‌برداری از ظرفیت آموزش‌های غیرحضوری و مجازی در برنامه‌های آموزشی و پرورشی و با رویکرد کشف و هدایت استعدادهای دانش‌آموزی و با شعار «هر دانش‌آموز یک مهارت» در قالب اقدامات ملی، استانی و منطقه‌ای برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد. در همین راستا و به موجب این ابلاغ، جنابعالی با حفظ سمت به عنوان «رئیس ستاد اجرایی فعالیت‌های تابستانی دانش‌آموزان سراسر کشور» منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال و بهره‌گیری از امکانات و توانمندی‌های استان و ظرفیت استان‌ها در بسترهای الکترونیک و ظرفیت شبکه «شاد» و همچنین با اجرایی و عملیاتی نمودن شیوه‌نامه پیوستی در استان‌های سراسر کشور در برگزاری فعالیت‌های تابستانی موفق و موید باشید.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر