logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۷
[ شناسه خبر : ۲۰۹۱۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا:

241 نفر از داوطلبین شوراهای شهر شهرستان زنجان تایید صلاحیت شدند

241-نفر-از-داوطلبین-شوراهای-شهر-شهرستان-زنجان-تایید-صلاحیت-شدند
فرماندار زنجان گفت: بعد از بررسی هیئت اجرایی و نظارت 241 نفر از داوطلبین شوراهای شهر شهر در شهرستان زنجان تایید صلاحیت شدند.

رضا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه 330 نفر در انتخابات شوراهای شهر زنجان ثبت نام کرده بودند اظهار کرد: از مجموع 330 نفر 11 نفر قبل از اینکه بررسی صلاحیت‌ها انجام شود انصراف خود را اعلام کردند.

وی تصریح کرد:281 نفر از ثبت نام کنندگان در هیئت اجرایی زنجان تایید صلاحیت شدند از این مجموع 38 نفر در بررسی‌ هیئت اجرایی استان زنجان رد شدند.

فرماندار زنجان با بیان اینکه از مجموع 281 تایید شده در هیئت اجرایی 241 نفر به تایید هیئت نظارت رسیدند افرود: 39 نفر از ثبت نام کنندگان نیز بعد از بررسی هیئت نظارت رد صلاحیت شدند.

وی با تاکید براینکه مجموع رد صلاحیت‌ها در شهرستان زنجان در این دوره از 330 نفر 77 نفر بودند بیان کرد: 3 نفر از داوطلبین بعد از بررسی صلاحیت‌ها انصراف خود را اعلام کردند.

عسگری مجموع انصراف داوطلبین در این دوره را 14 نفر عنوان کرد و گفت‌: از 330 نفر، 303 نفر در شهر زنجان ثبت نام کرده بودند و 14 نفر در شهر ارمغانخانه، 13 نفر نیز در نیک‌پی ثبت کرده بودند.

وی با اشاره به اینکه در زنجان 259 نفر، ارمغانخانه 10 نفر، نیک‌پی 12 نفر که در مجموع 281 نفر هستند در بررسی هیئت اجرایی تایید صلاحیت شدند افزود: 68 نفر از رد صلاحیت شدگان در شهر زنجان بوده و 7 نفر ارمغانخانه و دو نفر نیز در نیک‌پی هستند.

فرماندار زنجان خاطر نشان کرد: در مجموع 223 نفر در زنجان، 7 نفر ارمغانخانه و 11 نفر در نیک‌پی تایید صلاحیت شدند.

وی در خصوص افزایش کرایه حمل و نقل عمومی در زنجان بیان کرد: در شورای سازمان حمل و نقل شهرداری زنجان موضوع افزاش کرایه حمل و نقل عمومی زنجان مطرح شده و این موضوع در شورای شهر زنجان باید بررسی شده و بعد از آن به فرمانداری ابلاغ شود.

عسگری خاطر نشان کرد: در صورت ابلاغ به فرمانداری اقدامات قانونی برای تایید نهایی انجام می‌شود./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر