logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۵
[ شناسه خبر : ۲۰۹۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰ در گفت وگو با موج رسا:

هئیت رئیسه مجلس هیچ کار غیرقانونی در خصوص بودجه انجام نداده است/ برخی به هر طریق دنبال تخریب مجلس هستند

هئیت-رئیسه-مجلس-هیچ-کار-غیرقانونی-در-خصوص-بودجه-انجام-نداده-است-برخی-به-هر-طریق-دنبال-تخریب-مجلس-هستند
عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰ گفت: هئیت رئیسه مجلس هیچ کار غیرقانونی در خصوص بودجه انجام نداده است

مصطفی طاهری در گفت وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به جوسازی برخی رسانه ها و افراد در خصوص مجلس اظهار کرد: برخی اخبار در خصوص دستکاری غیرقانونی هئیت رئیسه مجلس در بودجه ۱۴۰۰ از اساس کذب است.

وی با اشاره به اینکه در کمیسیون تلفیق تبصره ها تایید و برخی ماده ها به هیئت رئیسه ارجاع داده می شود، ابراز کرد: بودجه در صحن تصویب شده و نمایندگان با رای خود این اجازه را به هیئت رئیسه داده اند بنابراین هئیت رئیسه مجلس هیچ کار غیرقانونی را انجام نداده است.
عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰ با اشاره به برخی اخبار کذب در خصوص اعتبار اختصاص داده شده به نمایندگان گفت: چنین چیزی از اساس کذب است، چطور می شود پولی برای نماینده در نظر گرفته شود متاسفانه برخی ناجوانمردانه در حال تخریب مجلس هستند.
وی افزود: آن چیزی که تغییر کرده مربوط به اعتبار برخی پروژه های عمرانی استانها است که آن هم هر تغییری باشد اعتبار آن در دست دولت است نه نمایندگان مجلس. بنابراین این گونه خبرسازی ها تنها برای تخریب مجلس صورت می گیرد.
وی تصریح کرد: بنده به عنوان عضو کمیسیون تلفیق تاکید می کنم که هیئت رئیسه هیچ کار غیرقانونی در خصوص بودجه انجام نداده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر