logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۵
[ شناسه خبر : ۲۰۹۱۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان صمت استان زنجان خبرداد

عرضه لاستیک خودروهای سنگین و وارداتی با ارز 4200 تومانی در زنجان

عرضه-لاستیک-خودروهای-سنگین-و-وارداتی-با-ارز-4200-تومانی-در-زنجان
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: لاستیک خودروهای سنگین و وارداتی با ارز 4200 تومانی در زنجان عرضه می‌شود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

ناصر فغفوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: به استناد دستور سوم بند یک صورتجلسه 109 کارگروه تنظیم بازار کشور، در تاریخ 10 آبان ماه سال گذشته مقرر شده است مانند سال گذشته لاستیک‌های سنگین و وارداتی با ارز 4 هزار و 200 تومان و با قیمت‌های تعیین شده از طریق سامانه جامع تجارت و با حواله سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان‌ها به فروش برسد.

وی افزود: به استناد نامه تاریخ 19 اسفند ماه سال گذشته از سوی مدیرکل دفتر امور خدمات بازرگانی و وزارت متبوع تامین ارز ترجیحی برای واردات لاستیک سنگین و نیمه سنگین از دی ماه سال 98 متوقف و از تاریخ 20 فروردین ماه سال گذشته گروه ارزی این محصول از یک به 21 تفییر یافته است و بر همین اساس از ابتدای سال ارز تامین شده برای لاسیک فقط نیمایی خواهد بود.

این مسئول بیان داشت: با توجه به بررسی‌های میدانی کارشناسان سازمان و اتحادیه مربوطه در سطح بازار استان به هیچ عنوان کمبود لاستیک نبوده و از طریق سامانه کالا از سوی توزیع کنندگان استان عرضه می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر