logo
امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۳
[ شناسه خبر : ۲۰۸۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه قیدار:

مجلس و شورای انقلاب فرهنگی باید جلوی اجرای سند2030را بگیرند/سرکوب علمای بحرین موجب تزلزل حکومت آنها می شود

مجلس-و-شورای-انقلاب-فرهنگی-باید-جلوی-اجرای-سند2030را-بگیرند-سرکوب-علمای-بحرین-موجب-تزلزل-حکومت-آنها-می-شود

امام جمعه قیدار گفت:مجلس و شورای انقلاب فرهنگی باید کاری انجام دهند تا جلوی اجرای سند2030 گرفته شود.

به گزارش موج رسا; 

حجت الاسلام موسوی امام جمعه قیدار در خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: در مورد سند 2030 در هفته های گذشته مطالبی بیان شد و موضعگیریهای مختلفی شد برخی متاسفانه از اصل منکر شدند و تکذیب کردند برخی توجیه کردند برخی متاسفانه در مورد فرمایشات صریح مقام معظم رهبری گفتند ایشان بر اساس اطلاعات غلطی که به ایشان داده شده موضع گرفته اند و این واقعا یک نوع اهانت و جسارت به رهبری است.
وی افزود: برخی گفتند همچون سندی امضاء نشده است در حالی نه تنها امضاء شده جهت اجرا ابلاغ هم شده است و اخیرا مورد اعتراض جدی مراجع عظام تقلید مثل آیت الله العظمی مکارم شیرازی و نوری همدانی و علماء قرار گرفت.
امام جمعه قیدار ادامه داد: ما از مجلس و شورای انقلاب فرهنگی می خواهیم سریع جلوی اجرای چنین سند ننگین را بگیرند و بیش از این نگذارند قلب های مومنین و دلسوزان انقلاب جریحه دار شود.
وی با اشاره به حلول ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان با فضليت ترین ماهها است و فضیلت اين ماه به خاطر ظرفيت‏ها و فرصت‏هايي است كه به صورت ويژه، ميزبان كريم براي بندگانش قرار داده است که انسان باید آن فرصت ها را بشناسد ‏.
امام جمعه قیدار ادامه داد: با شناخت فرصتهاي معنوي اين ماه و نگهداشتن حرمت آن، زمينه رشد و تعالي و كمال را براي خود می توان رقم زد.
وی افزود: ماه مبارك رمضان اوج شكوه بهار معنويت و بستري براي تجلي فرصت‏هاي ويژه است فرصت آشتي با خدا و جبران خطاهاست.
امام جمعه قیدار ادامه داد: ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن کریم است نکند قرآن در ماه نزولش هم غریب و مظلوم باشد تلاش کنیم در همه مساجد جلسات قرائت قرآن کریم برگزار شود در شنیدن کلام الهی اثر قرار دارد.
وی افزود: خود مان را از موعظه و آموختن احکام الهی و معارف الهی بی نیاز ندانیم.
امام جمعه قیدار ادامه داد: مهمتر از همه در غذای خود دقت کنیم که از حرام نباشد اگر زکات یا خمس مال را ندادیم حساب کنیم و بپردازیم اگر سال خمسی نداریم حتما قبل از حلول ماه رمضان برای خود سال مالی تعیین کنیم.
وی به جنایات اخیر رژیم بحرین اشاره کرد و گفت: رژیم بحرين در روزهاى اخير در ادامه فشارها و جنايت‏هاى خود عليه مردم، دست به خشونت عليه مدافعان منزل آيت ‏الله شيخ عيسى قاسم زدند ماموران حكومتى بحرين كه مورد حمايت ماموران سفاک سعودى هستند، به مردم يورش بردندو آنها را مورد ضرب و شتم گسترده قرار دادند و آيت ‏الله شيخ عيسى قاسم، رهبر مذهبى مردم بحرين را دستگير و به مكان نامعلومى منتقل كردند.
امام جمعه قیدار ادامه داد: شکی نیست که برخورد خشونت‏ آميز و کشتار مردم بحرین و سركوب علماى دين، بیش از پیش موجب تزلزل حكومت بحرين خواهد شد و حكومت بحرین با این کار در حال زمينه ‏سازى براى سقوط خويش و از ميان برداشتن خود است و ملک و حکومت با ظلم و ستم پایدار نمی ماند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر