logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۲
[ شناسه خبر : ۲۰۸۳۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون اقتصادی استاندار زنجان:

درخواست اعتراضی سهامداران بازار سرمایه مورد بررسی قرار می‌گیرد

درخواست-اعتراضی-سهامداران-بازار-سرمایه-مورد-بررسی-قرار-می‌گیرد-
معاون اقتصادی استاندار زنجان در مورد رسیدگی به درخواست اعتراضی سهامداران بورس در استان زنجان گفت: درخواست سهامداران زنجانی بعد از دریافت بلافاصله مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

محمد‌رضا آبی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا با اشاره به اعتراض برخی از سهامداران زنجانی در خصوص وضعیت بازار سرمایه اظهار کرد: سهامداران زنجانی از وضعیت بازار سرمایه گلایه دارند که ما تمام تلاش خود را بکار میگیریم تا حرف‌های آنها را به مقامات کشوری ابلاغ کنیم.

وی با تاکید براینکه درخواست معترضان به وضعیت بعد از آنکه اخذ شد بلافاصله مورد رسیدگی قرار می‌گیرد عنوان کرد: اگر درخواست سهامداران قابلیت اجرا و رسیدگی داشته باشد در استان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

معاون اقتصادی استاندار زنجان خاطرنشان کرد: اگر این امکان هم وجود داشته که عده‌ای از طریق کانال‌های مختلف باعث فریب و متضرر شدن مردم شدند نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد تا با آنها برخورد شود.

وی ابراز کرد: اگر کانالی به غلط سیگنال فروشی کرده و باعث متضرر شدن مردم شده باشد قابل پیگیری بوده و با عاملان آن برخورد می‌شود.

آبی‌پور بیان کرد: اگر هم درخواست سهامداران در استان قابل پیگیری نباشد مشکلات آنها طی نامه‌ای به مراجع بالاتر ابلاغ خواهد شد و پاسخ آن نیز به سهامداران اعلام می‌شود./ع 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر