logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۷
[ شناسه خبر : ۲۰۸۰۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی:

تمامی تحریم‌ها علیه ملت باید لغو شوند/ اجازه تَکرار اشتباه را به دولت نمی‌دهیم

تمامی-تحریم‌ها-علیه-ملت-باید-لغو-شوند-اجازه-تَکرار-اشتباه-را-به-دولت-نمی‌دهیم
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت:مذاکرات وین تنها مصرف رسانه‌ای برای دولت داشته و ثمره‌ای برای مردم نخواهد داشت.

حجت‌الاسلام مهدی باقری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا;  اظهار داشت: در هشت سال گذشته دولت همواره به دنبال سراب بوده است و اگر ادعا می‌کند در این مذاکرات پیگیر منافع مردم است باید همه تحریم‌ها علیه ملت لغو شود.

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی برای تامین منافع مردم از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند، افزود: دولت و هئیت دیپلماسی کشور باید به دنبال تامین منافع مردم باشند و اگر غیر از این موضوع کاری انجام شود، مجلس مانع اقدامات دولت می‌شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اگر خدایی نکرده دولت با منافع ملت مثل دفعات گذشته و در برجام بازی کرده و ملت متضرر شوند، اجازه تکرار اشتباه را به دولت نخواهیم داد.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: مجلس شورای اسلامی در خصوص تامین منافع مردم حساس است چرا که یادمان نمی‌رود دولت در موضوعات کوچکی مثل تغییر نرخ بنزین، تامین مرغ و کود ناتوان بود و حتی اقدامات دولت موجب ایجاد مشکلات اقتصادی و معیشتی برای مردم شد.

حجت‌الاسلام باقری با اشاره به ناتوانی دولت در مذاکرات برجام، افزود: ادعای دولت برای نتیجه گرفتن از مذاکرات برجام نه تنها محقق نشد بلکه با خروج آمریکا از آن، تحریم‌های بیشتری علیه ملت ایران اعمال شد.

 وی یادآور شد: تجربه برجام نشان داد که نباید به آمریکا و ایادی آن اعتماد کرد و در روزهای پایانی فعالیت دولت نباید کشور را معطل مذاکراتی کنیم که نتیجه‌ای نخواهد داشت.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مذاکرات وین تنها مصرف رسانه‌ای برای دولت داشته و ثمره‌ای برای مردم نخواهد داشت، گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی از هر رفتاری که برای مردم نفعت داشته باشد استقبال می‌کنند اما رفتارهای غیر اصولی را که منافع کشور را به مخاطره می‌اندازد، نمی‌پذیرند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر