logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۲
[ شناسه خبر : ۲۰۷۸۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نائب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی:

خروجی مذاکرات وین هر چیزی جز لغو تحریم‌ها باشد، پذیرفتنی نیست

خروجی-مذاکرات-وین-هر-چیزی-جز-لغو-تحریم‌ها-باشد،-پذیرفتنی-نیست
نائب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: خروجی مذاکرات در وین هر چیزی جز لغو تحریم‌ها باشد پذیرفتنی نیست.

حجت‌الاسلام حسن شجاعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهارداشت: اصل مذاکرات وین از سوی نظام جمهوری اسلامی پذیرفته شده است.

وی با بیان اینکه مذاکرات به شرطی از سوی نظام اسلامی پذیرفته شده است که منافع واقعی مردم در این مذاکرات تامین شود، افزود: در مذاکرات وین باید منافع اقتصادی و معیتشی مردم تامین شده و نباید به دنبال منافع سیاسی که اقلیتی از دولتمردان به دنبال آن هستند، رفت.

نماینده مردم ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: خروجی مذاکرات در وین هر چیزی جز لغو تحریم‌ها باشد پذیرفتنی نیست، همچنین ضروری است لغو به صورت واقعی و با راستی آزمایی همراه باشد.

نائب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی برای تحقق حقوق مردم ایستاده است و اگر خروجی مذاکرات وین چیزی جز لغو تحریم‌ها و بدون راستی آزمایی باشد، مجلس در مقابل آن می‌ایستد.

حجت‌الاسلام شجاعی یادآور شد: مجلس شورای اسلامی اجازه نمی‌دهد دولت مثل مذاکرات گذشته با زندگی و معیشت مردم بازی سیاسی کند.

وی برضرورت راستی آزمایی واقعی لغو تحریم‌ها تاکید کرد و گفت: تعلیق تحریم‌ها پذیرفتنی نیست چرا که به ضرر مردم است و راستی آزمایی نباید در مدت یک نصف روز و یا یک هفته انجام شود چرا که مطرح کردن چنین موضوعی به شوخی نزدیک است.

نماینده مردم ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: تحریم‌های بیشمار بانکی، مالی، پولی، گمرکی،بیمه و فروش نفت علیه نظام اسلامی اعمال شده است که راستی آزمایی آن در یک هفته نمی‌تواند انجام شود.

نائب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی به دنبال مراقبت و صیانت از حق مردم بوده و به دولت اجازه نمی‌دهد با  واژه‌ها بازی کرده و مذاکرات وین را ابزار قرار دهد.

حجت‌الاسلام شجاعی بیان داشت: لغو تحریم‌ها با راستی آزمایی واقعی خواسته ملت و مجلس است و دولت باید به دنبال لغو تحریم‌ها باشد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر