logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۰
[ شناسه خبر : ۲۰۷۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

مرحله سوم واکسن کرونا وارد استان زنجان می‌شود

مرحله-سوم-واکسن-کرونا-وارد-استان-زنجان-می‌شود
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان گفت: پارت سوم واکسن کرونا امروز وارد استان زنجان می‌شود که به زودی واکسیناسیون انجام می‌شود.

به گزارش موج رسا; پرویز قزلباش امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرحله دوم واکسن از سه روز گذشته وارد استان زنجان شده است که در این فاصله 2 هزار واکسن تزریق شده و پارت سوم امروز به استان می‌رسد که تزریق انجام می‌شود.

وی افزود: از 5 هزار واکسن اختصاص یافته به استان زنجان در مرحله اول 100 درصد واکسیناسیون انجام شده است که سعی داریم به سرعت مراحل بعدی نیز انجام شود.

این مسئول بیان داشت: با تخت‌های اضافه شده به استان زنجان در حال حاضر 2 هزا ر و 300 تخت وجود دارد که بیش از 800 تخت از این تعداد توسط بیماران کرونایی اشغال شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان یادآور شد: در شرایط بحرانی نیاز استان به یک هزار و 200 تخت می‌رسد اما تلاش می‌کنیم از تخت‌هایی که سایر خدمات را انجام می‌دهند، کم نکنیم.

قزلباش خاطرنشان کرد: پزشکان بر اساس روند و وضعیت بیماران دارو تجویز می‌کنند و ممکن است برخی داروها برای برخی افراد عوارض هم داشته باشد که در حال حاضر داروی ردمیستر به بیماران تزریق می‌شود که تاکنون اثر بخشی خوبی داشته است.

وی با بیان اینکه زنجان تنها توزیع کننده واکسن در منطقه شمالغرب به سایر استان‌ها است و اینکه زنجان در ردیف های آخر واکسیناسیون قرار دارد، کذب است، افزود: واکسن‌های توزیعی بر اساس عدالت انجام می‌شود.

این مسئول یادآور شد: عقبه تصمیمات ستاد ملی کرونا بر اساس کارهای کارشناسی و برگزاری جلسات انجام و همه جوانب در نظر گرفته می‌شود که نمی‌توان گفت غیرکارشناسی است اما وقتی سرعت و رفتار بیماری تغییر می‌کند باید سرعت تغییر سیاست‌ها و قدرت مانور افزایش یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان خاطرنشان کرد: دستور العمل جدیدی مبنی بر برگزاری امتحانات دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی ارائه نشده است و این امتحانات به صورت مجازی برگزار می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر