logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۷
[ شناسه خبر : ۲۰۷۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

9 هزار واحد اقدام ملی مسکن، پیمان‌سپاری شد

9-هزار-واحد-اقدام-ملی-مسکن،-پیمان‌سپاری-شد
معاون مسكن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: زمین مورد نیاز برای تمام متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در این استان تامین شده است.

سعید شاهین‌فر در گفت‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: 3 هزار نفر از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن باقی مانده بود که زمین مورد نیاز آن‌ها نیز تامین شد.

وی با بیان اینکه افتتاح حساب برای متقاضیان مذکور انجام و از 19 فروردین‌ماه نیز پرداخت 40 میلیون تومان اولیه خواسته شده است، خاطرنشان کرد: پس از پرداخت قسط مرحله اول توسط متقاضیان، آخرین مرحله قرعه‌کشی متقاضیان جهت تخصیص پروژه انجام می‌شود.

شاهین‌فر افزود: از 10 هزار متقاضی مسکن ملی تاکنون پروژه‌های مربوط به 9 هزار واحد، پیمان‌سپاری شده و پیمانکاران آن‌ها مشخص شده است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به عملیات اجرایی پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن گفت: 4500 واحد از این طرح‌ها در مراحل از اجرای فنداسیون تا اتمام سقف طبقه پنجم در حال پیشرفت هستند.

وی در خصوص تاخیر در اجرای پروژه‌ها به دلیل کمبود سیمان در بازار اظهار داشت: پیمانکاران بزرگ، سیمان مورد نیاز خود را به صورت عمده خریداری کرده‌اند و فعلا پروژه‌ها با مشکلی مواجه نشده و عملیات اجرایی آن‌ها پیش می‌رود.

شاهین‌فر با بیان اینکه پردخات قسط سوم پروژه‌های نصر و M6 گلشهر طی یکی دو ماه آینده اعلام خواهد شد، خاطرنشان کرد: 200 واحد از پروژه شهرک نصر برای متقاضیانی که بتوانند آورده خود به طور کامل واریز کنند تا پایان سال 1400 تحویل داده می‌شود.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر