logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۸
[ شناسه خبر : ۲۰۷۵۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اتحادیه نانوایان استان زنجان:

تشدید نظارت بر فعالیت نانوایی‌ها در زنجان/ افزایش سهمیه برخی نانوایی‌ها برای جلوگیری از تشکیل صف

تشدید-نظارت-بر-فعالیت-نانوایی‌ها-در-زنجان-افزایش-سهمیه-برخی-نانوایی‌ها-برای-جلوگیری-از-تشکیل-صف
رئیس اتحادیه نانوایان استان زنجان از افزایش سهمیه نان بربری‌ها به منظور جلوگیری از تشکیل صف‌های طولانی در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: نظارت بر فعالیت نانوایی‌ها افزایش یافته است.

کمال الماسی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا با اشاره به اینکه نظارت بر فعالیت نانوایی ها در ماه مبارک رمضان افزایش یافته است اظهار کرد: روزانه به صورت مستمر فعالیت نانوایی ها رصد می‌شود.

وی با بیان اینکه ساعت کاری برخی از نانوایی ها به منظور جلوگیری از تشکیل صف‌های طولانی افزایش یافته است گفت: با شروع پیک چهارم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در نانوایی‌ها جدی گرفته می‌شود و اگر هر یک از نانوایی‌ها موارد بهداشتی را رعایت نکنند به جد با آن‌ها برخورد می‌شود.

رئیس اتحادیه نانوایان استان زنجان با تاکید بر موضوع رعایت قیمت مصوب در نان بربری و سنگک عنوان کرد: قیمت‌های ابلاغی باید حتما رعایت شود در نظارت‌ها علاوه بر وزن چانه‌ها موارد بهداشتی و رعایت قیمت‌ها نیز نظارت می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تیم های بازرسی و نظارت فعالیت خود را افزایش دادند و تا به امروز با چهار نانوایی متخلف برخورد شده و چندین مورد نیز تذکر به نانوایی‌ها داده شده است.

الماسی عنوان کرد: سهمیه ۴۵ نانوایی بربری در ماه مبارک رمضان به منظور سهولت خدمات رسانی به مردم افزایش داده شد و خوشبختانه هیچ مشکلی به لحاظ سهمیه آرد در استان زنجان نداریم و آرد مورد نیاز همه نانوایی‌ها بدون هیچگونه مشکلی تامین می‌شود.

وی افزود: با افزایش شیفت‌های پخت و پز نانوایی‌ها جلوی تشکیل صف‌های طولانی گرفته شده است اما گاهی نیز مشاهده می‌شود مردم فاصله اجتماعی را در برخی از مناطق شهری در صف نانوایی‌ها رعایت نمی‌کنند.

رئیس اتحادیه نانوایان استان زنجان با اشاره اینکه استفاده از کارتخوان و ماسک در همه‌ی نانوایی‌ها الزامی است گفت: مردم در صورت مشاهده عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی حتما موارد را به مرکز بهداشت اطلاع بدهند تا برخورد لازم با آن‌ها صورت گیرد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر