logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۸
[ شناسه خبر : ۲۰۷۱۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی:

انتخابات پرشور، مقدمه‌ساز فصل جدیدی از نظام اسلامی است/ معرفی کاندیدای مورد نظر جبهه پایداری در هفته‌های آینده

انتخابات-پرشور،-مقدمه‌ساز-فصل-جدیدی-از-نظام-اسلامی-است-معرفی-کاندیدای-مورد-نظر-جبهه-پایداری-در-هفته‌های-آینده
عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: انتخابات پرشور و مقدمه‌ساز فصل جدیدی از دفتر جمهوری اسلامی است که امیدواریم این دوران جدید سرشار از موفقیت‌ها در گام دوم انقلاب اسلامی باشد.

حجت‌الاسلام مهدی باقری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: با توجه به در پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری، جبهه پایداری انقلاب اسلامی طبق روش  منش، تعهد و رسالت خود در خدمت مردم و انقلاب اسلامی بوده و برای تامین منافع و عزت مردم سربلند نظام اسلامی بر اساس آرمان‌های امام و شهدا و مبانی اصیل انقلاب و فرامین رهبری در این انتخابات جضور جدی و پررنگ خواهد داشت.

وی با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری یکی از مهمترین کارزارهای نظام اسلامی محسوب می‌شود، ادامه داد:  در ماه‌های گذشته جبهه پایداری با پیگیری و برگزاری جلسات بدور از هیاهوهای سیاسی در یک آرامش منطقی و حرفه‌ای پیگیر آن است که وظیفه انقلابی و دینی خود را بدون توجه به مطامع دنیوی در قالب خدمت خالصانه در طراز انقلاب اسلامی انجام دهد.

این فعال سیاسی ادامه داد: جبهه پایداری فعالیت‌های سیاسی خود را در شان مردم ایران، انقلاب اسلامی و شهدایی همچون شهید سلیمانی و بدون چشمداشت انجام می‌دهد.

عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه تا کنون افرادی به صورت علنی و غیر علنی حضور خود را در صحنه انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرده‌اند، افزود: این جبهه تلاش دارد تا چهره‌های شاخص و وفادار به مردم انقلاب و دارای سوابق انقلابی را طبق شاخصه‌های امام و رهبری برای خدمت به انقلاب و مردم معرفی کند.

حجت‌الاسلام باقری خاطرنشان کرد: در هفته‌های آتی فعالیت‌های انتخاباتی جبهه پایداری انقلاب اسلامی رنگ و بوی جدی‌تری داشته و فرد مورد تایید این جبهه معرفی می‌شود.

وی با بیان اینکه از دلسوزارن و علاقه‌مندان به مردم و انقلاب دعوت می‌کنیم در انتخابات آتی نظام اسلامی حضور پر رنگی داشته و با انجام فعالیت‌های تبیینی از کارهای غیر اخلاقی پرهیز کرده و به ایجاد فضای همدلی و امید برای حضور گسترده مردم در انتخابات کمک کنند.

این فعال سیاسی تصریح کرد: انتخابات پرشور و مقدمه‌ساز فصل جدیدی از دفتر جمهوری اسلامی است که امیدواریم این دوران جدید سرشار از موفقیت‌ها در گام دوم انقلاب اسلامی باشد.

عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: با همدلی مردم و دولتمردان و خادمان مخلص انقلاب مشکلات کشور حل شده و با برگزاری انتخابات پرشور، توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان نقش برآب می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر